بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۱


امروزه در بازار جهانی قیمت روز تخمه آفتابگردان عمده به عوامل زیادی مانند میزان کیفیت و نوع آن بستگی دارد. همچنین طعم دار کردن و بسته بندی آن بر قیمت روز تخمه آفتابگردان تاثیر به سزایی می گذارد.در ضمن از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت روز تخمه آفتابگردان عمده می توان از نام برند و نوع بسته بندی یاد کرد. این محصول معمولا هم به صورت فله و بسته بندی، و هم به صورت عمده و خرده در بازار توزیع می گردد. در نتیجه قیمت تخمه بسته بندی نسبت به عمده به دلیل هزینه بسته بندی آن بیشتر می باشد. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

تخمه آفتابگردان غنی از امگا 3 می باشد و سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و روغن ها است که به بدن شما کمک می کند تا سالم بمانید. ضمنا توصیه می شود که از تخمه آفتابگردان تازه استفاده کنید و از خوردن کهنه آن بپرهیزید و همچنین طبع این تخمه ها گرم و خشک می باشد. از دیگر خواص تخمه آفتابگردان معده را تقویت می کند و فشار خون را پایین می آورد. برای بیماری های دستگاه ادراری، درمان سنگ کلیه، زخم و بریدگی و آرتروز مفید می باشد.اغلب گفته می شود که تخمه آفتابگردان را بهتر است که به صورت خام استفاده شود زیرا بوداده آن این خواص را ندارند.

تخمه آفتابگردان قیمت عمده

تخمه آفتابگردان را پس از اینکه از مزارع کشاورزی جمع آوری کردند به کارخانه های بوجاری انتقال می دهند و آن ها را تمیز می کنند. تاجران و بازرگانان و کسبه میدان خشکبار این محصولات را به قیمت عمده از کشاورزان خریداری می کنند و آن ها را به کارخانجات سورتینگ، شورکاری و بسته بندی می برند و بعد از اتمام کار این محصولات را به شهرستان های سراسر کشور و میدان خشکبار و انبار ها می آورند و به قیمت عمده بنا به درخواست و سفارش مشتری عرضه می کنند.در ضمن قیمت های عمده تخمه آفتابگردان وقتی مستقیم از خود کشاورزان تهیه شود خیلی به صرفه خواهد بود و در نتیجه سود دهی قابل توجهی را به همراه خواهد داشت.

یکی از اقلام خوراکی بسیار جذاب در تمام جهان تخمه آفتابگردان می باشد که سالانه مصرف بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. عوامل مختلفی در قیمت تخمه آفتابگردان تاثیر گذار هستند که آن عوامل عبارتند از: طعم، کیفیت، اندازه، بسته بندی و پوسته یا مغز بودن می باشد.بنابراین برای تعیین قیمت روز تخمه آفتابگردان نمی توان یک قیمت ثابت در نطر گرفت. از آنجایی که از تخمه آفتابگردان برای روغن گیری نیز استفاده می شود، بنابراین هرچه تخمه روغنی تر باشد به طبع آن قیمتش نیز بالاتر است.یکی از مهم ترین فاکتور های تاثیر گذار بر روی قیمت روز این محصول، نرخ تورم می باشد. افزایش نرخ تورم باعث می گردد تا هزینه های تولید، حمل و نقل، بسته بندی و نیروی انسانی افزایش پیدا کند و این عوامل خود به خود باعث افزایش قیمت روز تخمه آفتابگردان در بازار می گردد.

تخمه آفتابگردان خوی

یکی از مفید ترین و محبوب ترین انواع تخمه، تخمه آفتابگردان خام است که یک خوراکی با ارزش غذایی بالا محسوب می شود. این آجیل خوشمزه طرفداران بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور پیدا کرده است که از آن برای پذیرایی در مهمانی ها، تفریحات و گردش استفاده می کنند.این نوع تخمه شکلی قلمی و کشیده دارد، درشت و یکدست است و جزو آجیل های مجلسی و لوکس کشور به شمار می آید، بسیار پر مغز و با کیفیت است و در سرتاسر کشور عرضه می شود و همواره خواهان زیادی دارد. تخمه آفتابگردان سنقری که شرکت ما تولید می کند هم بصورت خام و هم بصورت بو داده بصورت عمده و بسته بندی شده موجود است که با بهترین قیمت به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می گردد.

یکی از بهترین و با کیفیت ترین تخمه های آفتابگردان، تخمه آفتابگردان خوی می باشد که شکلی کشیده و تخمه آفتابگردان شمشیری دارد و همه افراد با هر ذائقه ای آن را می پسندند.اصالت این نوع تخمه به شهرستان سنقر در استان کرمانشاه برمی گردد. شهرستان خوی به دلیل شرایط آب و هوایی ویژه و خاک حاصلخیزی که دارد، پتانسیل کشت و تولید این نوع تخمه با کیفیت را داراست اما به دلیل فقدان امکانات و تجهیزات سورتینگ در آن ناحیه، این محصول ارزشمند برای فراوری به شهرستان خوی منتقل شده و پس از فرآوری در طعم های مختلفی نظیر شور، لیمویی، سرکه ای، هالوپینو و گلپر برای فروش داخلی و صادراتی آماده می شوند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها