بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۵
رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: کسانی که مدعی وجود فساد در بخشی از فوتبال کشور هستند، باید سند و مدرک خود را ارایه کنند زیرا با ادعای شفاهی هیچ چیز اثبات نمی شود.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، مهدی تاج روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در بوشهر افزود: به ادعاهای شفاهی در هیچ محکمه ای رسیدگی نمی شود، اگر کسی دلیل بر وجود فساد دارد باید با مدرک ادعای خود را ثابت کند.

وی اضافه کرد: ادعاهای بدون سند، اثری بر ذهن مردم باقی می گذارد بدون اینکه دلیل و سندی برای آن وجود داشته باشد.

تاج بیان کرد: در صورتی که کسی ادعایی دارد، آن را مکتوب به همراه مدرک به کمیته انضباطی، کمیته اخلاق یا محاکم قضایی ارایه کند و ما هم استقبال می کنیم.

وی گفت: هرجا پول و شهرت است، فساد نیز وجود دارد ولی مفسد نباید احساس امنیت کند.

نایب ریس فدراسیون فوتبال در مورد شادی بازیکنان پس از زدن گل نیز گفت: یکی از دستگاه های نظارتی، نامه ای در این مورد نوشته است که بسیار به جاست.

وی افزود: کسانی که در زیر سقف جمهوری اسلامی بازی می کنند باید شرایط اخلاقی جامعه را رعایت کنند.

تاج اضافه کرد: با مسایل شخصی افراد کاری نداریم ولی در جامعه باید مسایل اخلاقی مراعات شود.

وی بیان کرد: هر گونه عمل خلاف اخلاق پس از به ثمر رسیدن گل از سوی بازیکنان جرم است و به شدت با آن برخورد می شود.

رییس سازمان لیگ فوتبال بیان کرد: وضعیت داوری و نظارت بر آن یکی از نگرانی های ماست.

وی اضافه کرد: گاهی یک داوری اشتباه باعث اتفاقاتی در ورزشگاه می شود که همه زحمت های دیگر بخش ها را به باد می دهد.

تاج با بیان اینکه ما باید برخی از نظارت ها را به استان ها بسپاریم، افزود: در صورت تمرکز زدایی در این مورد از هزینه ها نیز کاسته می شود.

وی در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال نیز گفت: تیم ملی وضعیت خوبی دارد و در صورتی که این روند ادامه یابد، مشکلی نخواهیم داشت.

تاج اضافه کرد: یکی از ضعف هایی که باید در سال آینده برطرف شود، این است که برنامه های لیگ را تا نیم فصل ارایه کنیم تا بازیکنانی که در تیم ملی حضور دارند، برای شرکت در اردوها دچار مشکل نشوند.

رییس سازمان لیگ فوتبال با اشاره به مشکلات تیم شاهین بوشهر گفت: این تیم یکی از تیم های باسابقه است ولی بدهی هایی داشته که منجر به صدور حکم شده است و براساس قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) باشگاهی که بدهکار باشد، نمی تواند در هیچ رده ای در عرصه تیمداری فعالیت کند.

تاج تصریح کرد: تلاش هایی برای برطرف شدن مشکلات این تیم صورت گرفته و برخی از بدهی های این باشگاه تسویه شده است ولی قبل از هر اقدامی باید بدهی های این تیم به صورت کامل تسویه شود زیرا حکم صادر شده به نام شاهین بوشهر است.

وی گفت: این تیم بدهی های قابل ملاحظه ای دارد ولی حل شدنی است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها