بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۰
سرکنسول سفارت لهستان در تهران ابراز امیدواری کرد که خط مستقیم پروازی بین ورشو پایتخت این کشور و جزیره کیش برقرار شود.
به گزارش تدبیر24 به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد کیش، اندرو دوروتا لتسکی روز پنجشنبه در دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد کیش با اشاره به زیرساخت ها، آب و هوا و جاذبه های گردشگری این جزیره گفت: کیش با دارا بودن جاذبه های فراوان می تواند پایگاهی برای توسعه روابط دوجانبه بین جمهوری اسلامی ایران و لهستان باشد.

سرکنسول سفارت لهستان در تهران با اشاره به حضور هیأت صد نفره پارلمانی لهستان در ایران، این سفر را در راستای تحولات مثبت در دولت تدبیر و امید عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این دیدار از طرح پیشنهادی سرکنسول سفارت لهستان در ایران مبنی بر برقراری خط مستقیم پروازی کیش – ورشو استقبال کرد.

علی اصغر مونسان با بیان اینکه کیش بهشت خانواده ها است، گفت: در حال برنامه ریزی و بسیج امکانات به منظور افزایش ورود گردشگر به کیش هستیم و در این میان از حضور گردشگران لهستانی در این جزیره قطب گردشگری استقبال می کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، شرایط را برای برقراری خط پروازی بین کیش و ورشو مساعد خواند و گفت: شرکت هواپیمایی کیش به عنوان یکی از شرکت های وابسته به این سازمان می تواند برقراری این پروازها را در دستور کار خود قرار دهد.

بر اساس این گزارش، جزیره کیش با 91 کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری کرانه جنوبی کشورمان در آب های خلیج فارس سالانه پذیرای بیش از یک میلیون و 500 هزار گردشگر داخلی و خارجی است. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها