بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

بسیاری از مشکلات و دغدغه های فکری در زندگی راه پیشرفت را برای ما میبندند من برای رهایی از این دغدغه ها تصمیم به تولید انواع آینه های مدرن گرفتم وافراد زیادی را از این مسیر به درآمد رساندم .

آینه دکوراتیو

مدل آینه دکوراتیو را بهتر است با توجه به سبک دکوراسیون منزل‌تان انتخاب نمایید. آینه تزیینی با طرح کلاسیک برای دکوراسیون‌های کلاسیک و سلطنتی انتخابی مناسب می‌باشد. برای دکوراسیون‌های مدرن و ساده نیز می‌توانید از آینه با طرح مدرن یا فانتزی استفاده کنید. آینه‌های فانتزی دکوراتیو زیبایی و جذابیت بی‌نظیری و این طرح آینه‌ها برای استفاده افراد با سلیقه خاص انتخابی مناسب به شمار می‌روند.به این نکته نیز توجه داشته باشید که اگر مدل و سبک آینه تزیینی با سبک دکوراسیون منزل مطابقت نداشته باشد بعد از نصب آینه روی دیوار ممکن است دکوراسیون داخلی نامطلوب به نظر برسد.

آینه قدی

در میان تمام نوع های این آینه، مواردی نیز بوده که تنها تا گردن یک فرد بالغ را، به نمایش می گذارد. در صورتی دیگر این آینه‌ قدی علاوه بر نشان دادن شما، می توانند محیط اطرافتان را بازتاب کنند. به دلیل طول و عرض زیادشان، محیط بیشتری را منعکس و زیبایی فوق العاده ای را به اتاق و یا منزل و حتی محل کارتان می بخشند. از ویژگی های آینه تمام قد می توان به این اشاره کرد، که علاوه بر نمایش بهتر لباس های تن و توانایی ست کردن راحت تر آن ها با هم، بزرگتر و پرنور تر نشان دادن اتاق اشاره کرد.از دیگر ویژگی های این آینه می توان گفت که دارای انداه ها و ابعاد متفاوتی هستند. بعضی از این آینه ها در ابعد کوچک، بزرگ، دارای قاب یا کاملا شیشه ای و طرح های جکاکی شده یا برچسب و … اشاره کرد. حتی شما می توانید خلاقیت ایجاد کنید و اینه تان را به صورت افقی به دیوار متصل کنید.آینه های قدی، عموما در اشکال مستطیل، دایره و بیضی می‌سازند. البته ساخت این آینه ها به این اشکال ختم نمی شود. فراموش نکنید که هرگونه شکل یا اندازه غیر استاندارد و غیر معمول، فضای خاص و محل نصب خود را دارد و نمی شود هرجایی از این اشکال استفاده کرد.

آینه کنسول

آینه کنسول به میز دکوری لوکسی گفته می‌شود که در چیدمان منازل و زیبا شدن دکوراسیون داخلی کاربرد دارد. شاید بپرسید کنسول چه کاربردی دارد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال لطفا این مقاله را تا پایان مطالعه کنید. در این مقاله در مورد خصوصیات میز کنسول، کاربرد میز کنسول در اتاق نشیمن، کاربرد میز کنسول در اتاق پذیرایی، کاربرد میز کنسول در اتاق خواب، میز کنسول بدون آینه و با آینه و اندازه میز کنسول صحبت می‌کنیم. میز کنسول شباهت زیادی به میز توالت دارد.‌ اما از میز توالت زیباتر است و تزئینات بیشتری دارد. در گذشته از میز کنسول برای نگهداری مدارک با ارزشی مثل شناسنامه‌ها، سند خانه، ماشین و پول نقد استفاده می‌شد. در واقع جای گاو صندوق را در خانه‌ها پر کرده بود. روی میز کنسول دکوری‌های باارزش نیز چیده می‌شود.‌ بعضی از میز کنسول‌ها بدون کشو هستند و روی آن‌ها یک آینه بزرگ قرار داده می‌شود. این مدل برای زیباتر کردن دکوراسیون راهرو‌ها کاربرد دارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها