بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۲۳۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

اگر می خواهید بدانید چطور به فردی پولدار و ثروتمند تبدیل شدم باید بگویم که تولید کشمش نقش موثری در این فرآیند داشت و باعث شد موجودی حسابم به شدت افزایش پیدا کند و در این مقاله می خواهم برخی از پرفروش ترین محصولاتم را به شما معرفی کنم.

کشمش پلو

انگور خشک شده همان کشمش پلو یک هدیه کوچک از طبیعت و یک گنج برای سلامتی است و اگر صبح مصرف شود فواید بسیاری برای سلامت بدن دارد. کشمش یک منبع کامل از ویتامین ها و مواد معدنی است. کشمش دارای سطوح بالایی از ترکیب های آنتی اکسیدان پلی فنلی در خون می باشد. آنتی اکسیدان ها رادیکال های آزاد که در اطراف بدن شناور هستند تمیز می کنند رادیکال های آزاد یکی از عوامل اولیه که منجر به رشد خود به خود سلول های سرطانی می شود.

خشکبارهایی مانند، انجیر خشک یا خرما در فرایند خشک کردن با کاهش آب، مقداری از مواد مغذی خود را از دست میدهند اما کشمش ظاهری تیره و کوچک دارد و سرشار از انرژی و آنتی اکسیدان است. اگر ما در طول ساعات اول روز و به صورت مداوم از کشمش استفاده کنیم بدن ما می تواند به شدت از آن بهره مند شود.

کشمش ارومیه

کشمش ارومیه حاوی مقدار قابل توجهی از آهن است که برای درمان کم خونی کمک بسیاری میکند. همچنین کشمش حاوی ویتامین های غنی از گروه B است. یک راه جالب برای استفاده کامل از تمام انرژی طبیعی کشمش، خیس خوردن کشمش با آب به مدت چند ساعت است. اگرچه ارگانسیم بدن ما دارای مکانیسم خاص خود برای تصفیه طبیعی بدن با استفاده از کبد و کلیه است اما استفاده از کشمش می تواند کمک خوبی باشد.

ویتامین‌های گروه B باعث کاهش استرس و افسردگی، و سلامتی پوست و اعصاب می‌گردند. همچنین در تحقیقی نشان داده شده‌است که افرادی که ویتامین ب زیادی در خون خود دارند حتی اگر سیگاری باشند با خطر کمتری در ابتلاء به سرطان ریه مواجه هستند. از سوی دیگر ما نمیتوانیم فراموش کنیم که هر صبحانه خوب باید پر انرژی اشد و کشمش نیز عنی از کربوهیدرات است.

کشمش ایران

جالب است بدانید که کشمش ایران بیشتر برای رفع یبوست استفاده می شود. وقتی کشمش را قورت می دهید فیبر موجود در آن شروع به تورم و با توجه به مایعات طبیعی بدن می کند این فرم کشمش خشک منقبض شده به مواد غذایی در حال حرکت از طریق دستگاه گوارش اضافه شده و به تسکین یبوست کمک می کند.

نوع فیبر در نظر گرفته شده در کشمش فیبر نامحلول است علاوه بر کاهش یبوست، کشمش نیز می تواند به متوقف کردن مدفوع شل کمک کند زیرا دوباره با جذب مایع مدفوع شل و دفعات اسهال را بصورت غیر قابل پیش بینی کاهش می دهد. کلسیم، که عنصر اصلی استخوان های ما است که در کشمش وجود دارد و این میوه های خشک نیز یکی از بهترین منابع بور می باشد. بور برای تشکیل استخوان مناسب و کارآمد و جذب کلسیم حیاتی است. بور به خصوص در جلوگیری از پوکی استخوان دوران یائسگی در زنان، مفید است و نشان داده شده است که برای استخوان ها و مفاصل بسیار مفید است. پتاسیم یکی دیگر از مواد مغذی ضروری که در سطوح بالا در کشمش وجود دارد و می تواند به رشد تقویت استخوان ها کمک کند در نتیجه احتمال پوکی استخوان را کاهش می دهد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها