بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

میزان درآمد هر شخص بسته به تلاش و کوشش او متغیر است و من توانستم با تولیدی که راه انداختم در زمینه آینه و تلاش بسیاری که در این راه داشتم در مدت زمان کوتاهی درآمدم را به شدت افزایش دهم و اکنون جزو آن دسته افراد موفق و پولدار محسوب می شوم و در این مقاله می خواهم بخشی از محصولاتم را به شما معرفی نمایم.

آینه دکوراتیو

قبل از این که بدانیم آینه دکوراتیو چیست، باید به معنای آینه کاری توجه کنیم. آینه کاری به معنای برش و تبدیل آینه بزرگ به قطعات کوچک تر است. این کار برای ایجاد اَشکال مختلف و طرح های متنوع انجام می شود. قدمت این هنر بسیار بالاست و البته ایرانیان نیز، ید طولایی در این زمینه دارند. نمونه این هنر را در اماکن تاریخی و زیارتی بسیاری دیده ایم.

آینه دوزی

دوختن آینه های کوچک و پولک در سایز های متفاوت بر روی لباسهای محلی ، جلیقه ، کمربند و آویزهای دیواری با نخ های الوان را آینه دوزی می گویند. این هنر زیبا گاهی با ابریشم دوزی، قیطان دوزی و بخیه های تزئینی همراه است. از نام های دیگر این هنر می توان به دکمه دوزی و سکه دوزی اشاره کرد. در گذشته به دلیل هم مرز بودن منطقه با کشورهای هند و پاکستان، اهالی بلوچستان این نوع مواد اولیه را ابتدا از هندوستان و سپس از پاکستان وارد می کردند و به همین جهت در مورد اصالت این هنر بومی استان شبه و شک فراوانی وجود داشت به طوری که بعضی از محققین و کارشناسان این رشته آن را نشات گرفته از هنرهای دستی هند عنوان کرده اند در حالیکه به هیچ وجه چنین نیست زادگاه اصلی این هنر در ایران، شهر زابل در استان سیستان و بلوچستان است و کمتر در مناطق دیگر دیده شده است. آینه دوزی روی لباس در سند و بلوچستان به عنوان یکی از بهترین انواع صنایع دستی محسوب می شود که به نام های گاج، کارموچ، میتی و بلوچ معروف اند.

آینه دیواری

آینه دیواری امروزه به یکی از پرطرفدار‌ترین مدل‌های آینه تبدیل‌شده است. اگر شما در منزلتان فضای کافی برای قرار دادن آینه قدی یا آینه ایستاده ندارید می‌توانید آینه شیک دیواری را برای نصب روی دیوار انتخاب کنید. آینه دیواری در انواع مدل‌های متنوع مدرن و کلاسیک موجود می‌باشد. برای علاقه مندان به دکوراسیون، آینه «فقط» آینه‌ای نیست که بتوان در آن بازتاب خود را تحسین کرد. البته نباید آینه یک اثر هنری واقعی است که برای هر فضای داخلی ضروری است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها