بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۲۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

پس از مدتی که به دنبال کار بودم، آشنایی با کسب و کار پارچه سر آغاز راهی بود که من را به موفقیت رساند و توانستم در این حوزه به تجارب ثروت ساز خوبی برسم. برخی از انواع پارچه عبارتند از:

پارچه کشمیر

مردمان دوره هخامنش در تولید پارچه هایی که از الیاف پشم که بسیار نرم و لطیف بوده، شهرت و توانایی بالایی داشتند و این تولیدات باعث شده بود تا لباسهای آنها بسیار زیبا و جالب نشان داده شود.

گفته می شود صنعت و هنر بافتن پارچه کشمیر در ایران در زمان ساسانیان به بالاترین درجه خود رسیده است. در زمان ساسانی ابریشم از کشور چین به ایران آورده شد و در ایران هم خود الیاف ابریشم و هم صنعت آن گسترش زیادی پیدا کرد.

گفته می شود که نقشها و طرحهایی مثل نقش گل این پارچه های به جا مانده در زمان ساسانیان در اشکال طاق بستان و ظرف های از جنس نقره دیده شده است، و نقش و طرحهای این پارچه ها بسیار متنوع و خاص می باشد.

پارچه کوردی

در بازار اگر گشتی بزنید حتما قیمت پارچه کودری را خواهید دیدکه چقدر ارزان است و انواع مردانه و زنانه آن فراوان خرید و فروش می گردد، اکثر انسان ها همیشه به دنبال آسایش و آرامش هستند که پارچه های کودری با توجه به خنکی که دارد برای افراد گرم مزاج بسیار مناسب می باشد.

اگر دقت کرده باشید این پارچه ها را در تن افرادی که در مناطق گرمسیر هستند بسیار بیشتر مشاهده کردید، جنس این پارچه ها با توجه به خنکی بسیار زیادی که دارد طرفدار زیادی را به خود جلب نموده است.

موضوعی که فروش این پارچه ها را بالا تر برده است این است که تنوع رنگ های این پارچه ها بسیار بالا بوده و دارای گل ها و طرح های بسیار شاداب می باشد، هنگام خرید برخی مدل های مشابه هم در بازار موجود است که حواستان باشد مبادا یک محصول فیک را خرید کنید.

پارچه گلدار

در حال حاضر بسیاری از پارچه فروشیها انواع مختلفی از پارچه گلدار نخی را به فروش می رسانند که معمولا متقاضی زیادی دارد و از فروش خوبی برخوردار است. در گذشته معمولا خانمهای مسن تر از پارچه نخی گلدار برای دوخت پیراهن خود استفاده می کردند اما با گذشت زمان، امروزه دخترهای جوان هم از این نوع پارچه برای دوخت مانتو استفاده می کنند که کم کم پارچه گلدار مد شده است.

قیمت پارچه نخی گلدار در تابستان بسیار زیاد است و در این فصل، این نوع پارچه طرفداران بسیار زیادی دارد، زیرا از بافتی تشکیل شده است که بسیار خنک است البته باید در نظر داشته باشید که پارچه های نخی درست است که خنک می باشد اما در جنسهای مختلفی وجود دارد که ممکن است یک نوع پارچه نخی وجود داشته باشد که بسیار ضخیم باشد و خنک نباشد، در نتیجه برای فصل تابستان مناسب نیست

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها