بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۲۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷

با ورود در حوزه رادیاتور توانستم یک کسب و کار عالی برای خودم راه بیندازم و در این حوزه حرفی برای گفتن داشته باشم خودم هم باورم نمی شد که روزی به چنین جایی برسم البته همه این ها را مدیون دوست عزیزی هستم که تازگی با او آشنا شدم و در ادامه می خواهم چند نوع از محصولاتی که روی آن کار می کنم را مختصر توضیح بدهم.


رادیاتور آلومینیومی

آیا می خواهید از رادیاتور آلومینیومی برای گرم کردن خانه یا واحد آپارتمان خود استفاده کنید اما از نوع، ظرفیت، نام تجاری، قیمت و مشخصات متناسب با هدف خود مطمئن نیستید؟ برای یافتن پاسخ تمام سوالات خود در مورد قیمت، مشخصات فنی و بهترین رادیاتورهای آلومینیومی موجود در بازار به ادامه مطلب مراجعه کنید.

رادیاتورها (آلومینیوم، برق، استیل و ...) یکی از وسایل اولیه گرمایش در منازل مسکونی، اداری و ساختمان های تجاری هستند. آب رادیاتور از طریق سیستم گرمایش مرکزی (در اتاق مکانیک) با استفاده از دیگ بخار گرم می شود و آب گرم شده از طریق سیستم لوله به قسمت های مختلف ساختمان پمپ می شود و راه خود را به رادیاتورها پیدا می کند پس از تبادل گرما، آب دوباره به اتاق مکانیکی جریان می یابد تا دوباره گرم شود، این چرخه به طور نامحدود تکرار می شود.

رادیاتور پره ای

لطفا با ما همراهی کنید، مزایای رادیاتور پره ای دیواری بوتان چیست؟ انواع لوله کشی بوتان در طرح های مختلف و با کیفیت خوب تولید و به بازار عرضه می شود.

از این دستگاه ها برای گرم کردن فضای واحدهایی مسکونی و تجاری و همچنین تامین آب گرم مصرفی رادیاتورها یا فن کویل ها استفاده می شود.

در ادامه به بررسی ویژگی ها و مزایای انواع پک های دیواری بوتان می پردازیم، بررسی برند بوتان گروه صنعتی بوتان در سال 1357 تاسیس شد و در زمینه تولید انواع لوازم خانگی اعم از ست گرمایشی، آبگرمکن و کولر فعالیت می کند.

انواع پک دیواری لورچ یونیت های دیواری برند بوتان در مدل های مختلف با ظرفیت های 24000 تا 36000 BTU برای کاربردهای مختلف موجود می باشد.

رادیاتور فولادی

قیمت رادیاتور فولادی به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد فروش ویژه رادیاتور با بهترین کیفیت انجام می شود و این مرکز محصول را با قیمت ارزان و استثنایی ارائه می دهد، این مرکز انواع رادیاتور جدید و به روز را به مشتریان عرضه می کند.

این رادیاتورها شکل ظاهری زیبایی دارند که به همراه مزایای منحصر به فرد باعث شده که بسیار مورد توجه قرار گرفته و مشتریان زیادی در داخل و خارج از کشور داشته باشند همچنین در این مرکز کمترین قیمت ها را برای مشتریان در نظر می‌گیرد.

رادیاتور را با قیمت ارزان می توانید از این مرکز تهیه کنید، این رادیاتورها استفاده بسیاری دارند تولید این محصول به روش های مدرن و پیشرفته مطابق استانداردهای روز انجام شده و محصول با بالاترین کیفیت در بازارهای داخلی و خارجی بسیار پر فروش است، این مجموعه، محصول درجه یک را در تنوع گوناگون به صورت مستقیم از تولیدی ارائه می دهد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها