بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲

افراد زیادی هستند که در جامعه کسب و کاری را شروع می کنند و کارآفرینی ایجاد می کنند اما با گذشت مدت زمان کوتاهی با شکست مواجه می شوند بنابراین باید در ابتدای شروع کار ایده ای را انتخاب کنند که برای کارآفرینی مناسب است و به موفقیت ختم می شود، شما می توانید در حوزه انواع پوشک فعالیت داشته باشید، در ادامه مطلب در خصوص این حوزه شرح داده شده است.

پوشک استخری

در تولید پوشک دکمه دار مای بیبی و پوشک استخری از طرحها و رنگهای مختلفی استفاده شده است که بسته بندی آن به رنگهای نارنجی، سبز و سفید موجود می باشد که بسته های نارنجی معروف به سری شاد هستند که تصویر کودک خندان روی آن طراحی و استفاده شده است.

اگر به تازگی نوزادی وارد خانواده شما شده است از این پس با پوشک نارنجی مای بیبی سرکار خواهید داشت و تا سایز4 ، 5 که در بسته های نارنجی عرضه می گردد تا اوایل سه سالگی کودک و تا زمانی که از پوشک گرفته شود باید برای کودک خود پوشک تهیه کنید این برند چندین سال است در زمینه تولید پوشک بچه فعال می باشد و تاکنون رضایتمندی زیادی از این محصول عنوان شده است که در سبد خرید خانوارهای دارای کودک جایگاه ویژه ای دارد که از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه و خمیر کاغذ تهیه شده است و دارای مواد جاذب قوی است که بیشترین میزان جذب را دارد و به هیچ‌ عنوان برای کودکتان حساسیت زا نیست.

پوشک بچه

همانطور که می دانید نوزاد برای نگهداری و مراقبت نیاز به وسایل و لوازم مخصوص به خود دارد پوشک شورتی مای بیبی سایز 4 سری شاد و سایر مدل های پوشک بچه نیز برای رعایت بهداشت کودک یکساله مناسب است این نمونه مای بیبی دارای طرحهای شاد با رنگهای مختلفی تولید می شود و در دو طرف پوشک چسبی تعبیه شده است که با باز کردن آن و قرار دادن چسب روی مای بیبی به صورت ثابت و فیکس کردن آن به مدت طولانی باقی می ماند تا شما برای تعویض به راحتی چسب را باز کرده و آن را از پای کودک در بیاوردید در بعضی نمونه ها و مدلها به صورت شورتی نیز در بازار موجود است که بنا به راحتی و سلیقه خود هرکدام را که مایل بودید می توانید خریداری کنید.

پوشک

از بهترین ویژگیهایی که می توان برای پوشک عطری مای بیبی نارنجی سری شاد عنوان کرد این است که از کیفیت خوبی برخوردار است میزان جذب بالایی دارد، با استفاده از مواد درجه یک حساسیت ندارد و موجب سوزش پای دلبند شما نمی شود و با رعایت تمام نکات بهداشتی از کثیف شدن لباس کودک شما جلوگیری می کند با ذکر این نکات مثبت، از همه مهمتر دارای قیمت مناسب و مقرون به صرفه می باشد و با وجود برندهای مختلف خارجی و ایرانی، پوشک مای بیبی نارنجی سری شاد از معتبر ترین و شناخته شده ترین برندهای با کیفیت می باشد که از نمونه های خارجی خود گوی سبقت را ربوده است.

این پوشک با عرضه بسته های کوچک تر هشت تایی و بسته های بزرگ تر بیست و دوتایی امکان زندگی راحت و آسوده را برای شما فراهم آورده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها