بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹

شما می توانید از فکر کردن خود نیز پول درآورید به این صورت که افکار مثبت با گذشت زمان برای شما اتفاق میوفتند و تبدیل به فردی موفق می شوید، در ادامه انواع آهن را شرح خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

تیر آهن

تیر آهنها به طور پیوسته و متصل به یکدیگر می باشند و شامل دو یا چند تیر آهن متصل هستند که به یکدیگر توسط دستگاه جوش، جوش می شوند، شما می توانید برای بدست آوردن قیمت تیر آهن 18 زنبوری تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا اطلاعات بسیار مفیدی را کسب نمایید.

این جوشهایی که تیر آهنها را به یکدیگر متصل می کند، توسط پرتوهایی حمایت می شوند تا یک تیر آهن با قدرت و استحکام بیشتری به تولید برسد و از آن در جهت مصارف ساختمانی و سازه های بزرگتر استفاده می شود و با این کار تیر آهن علاوه بر پایداری و استحکام، دارای انعطاف پذیری بسیاری هم می شوند.

از این نوع تیر آهنها در سازه های بسیار مختلف و متفاوت استفاده می کنند و این سازه ها می توانند پلها و یا ساختمانهای چند طبقه و یا غیره باشند، این نوع تیر آهنها در واقع مزایای و کاربرد بسیار زیادی را دارا می باشند که امروزه استفاده از آنها در مصارف ساختمانی بسیار زیاد بوده است.

آهن

آهن دست دوم، علاوه بر ایران در سطح جهانی نیز خرید و فروش می شود و دارای بازار پر رونقی می باشد.آهن دست دوم شامل چه مواردی است؟

به طور کلی می توان گفت که حجم عمده آهن دست دوم عرضه شده در بازار را آهن های حاصل از واگن قطار های فرسوده تشکیل می دهد و بازار خرید و فروش آن در کشور هایی مانند چین و ژاپن، بسیار فعال می باشد.

به طور میانگین می توان گفت تیر آهن های دست دوم به قیمتی حدود 30 درصد کمتر از تیر آهن های نو، به فروش می رسند.

البته عواملی چون کیفیت ساخت، جنس آهن یا فولاد و شرکت یا کشور سازنده نیز بر روی قیمت نهایی محصول تاثیر مستقیمی دارند.

آلومینیوم ایران

همان‌ طور که می ‌دانید آلومینیوم ایران از آن دسته فلزاتی است که کاربرد آن در صنایع مختلف بسیار است و به همین دلیل یکی از محصولات بسیار مهم به شمار می‌ رود که از بازار فروش بسیار خوبی در سراسر جهان برخوردار می باشد.

وجود ویژگی ‌هایی همچون مقاومت در برابر عوامل خورنده، وزن کم، انعطاف پذیری بسیار بالا، قابل باز یافت بودن و غیره باعث شده تا این محصول در صنایع حمل و نقل، ساخت و ساز، در ساخت کالاهای مصرفی و صنعت برق نقش پررنگی را ایفا کند.

جالب است بدانید که فلز آلومینیوم به دلیل داشتن ویژگی انعطاف پذیری و مقاومت در برابر عوامل خورنده، در ساخت ساختمان های جذاب و دارای شکل های منحصر به فرد کاربرد به سزایی دارد، همچنین از این محصول برای تولید انواع تبلت، تلفن همراه، تلویزیون، لپ تاپ و غیره استفاده می ‌شود و به سبب داشتن رسانایی بالا، در تولید کابل های برق به کار می رود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها