بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۲۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸

همه ما لایق بهترین ها در زندگی هستیم پس برای رسیدن به آرامش و رفاه حاضریم هر کاری را انجام دهیم. شما عزیزان می توانید با فعالیت در انواع حوزه های سودمند موفقیت های پیاپی و مستمر را برای خویش به ارمغان بیاورید. هیچ وقت برای شروع دوباره دیر نیست، در ادامه به معرفی انواع تلویزیون برای آشنا شدن شما عزیزان می پردازیم همراه ما باشید.

تلویزیون ال جی

تولید کننده تلاش می کند تا با پیشرفت علم و تکنولوژی تلویزیون ال جی را در بهترین شکل و فرم تولید و در تمام فروشگاه های مجاز و معتبر در اختیار تمام مصرف کنندگان قرار دهد.

لذا تمام متقاضیان می توانند از فروش تلویزیون ال ای دی با کیفیت در تمام نمایندگیهای مجاز استفاده و این کالا را با قیمت تمام شده واقعی و بدون حضور واسطه خریداری نمایند.

تلویزیون ویخچال خانگیمعمولا در مدلهای مختلف در بسیاری از فروشگاه‌ ها موجود است، اما تنها در مراکز و نمایندگیهای مجاز است که می توان این کالا را با قیمت مناسب خریداری کرد در مراکز دیگر ممکن است با دخالت واسطه مجبور باشید تا قیمت فروش بالاتری را بپردازید.

در این نوع خرید کالای خریداری شده در زمان و مکانی که شما خریدار گرامی تعیین نموده اید به دست شما خواهد رسید.

تلویزیون ضد آب

مدلهای جدید تلویزیون ضد آب دارای ظرافتی فوق ‌العاده چشمگیر می ‌باشد طراحیهای جذاب، رنگهای زیبا از مهم‌ترین خواص ظاهری در این تجهیزات سرگرمی می ‌باشد.

برنامه‌ ها و محتواهای پخش‌ شده در تلویزیون هوشمند به ‌قدری زیاد است که می‌ توان آن را نامحدود شمرد تطبیق برنامه ‌های روی تلفن همراه یو اس بی، رمها، فلشها بر روی تلویزیونهای ضد آب با سرعت خارق ‌العاده‌ای قابل انجام و پردازش است.

قابلیتهای تلویزیونهای ضد آب بی نظیر و این برنده در جهان شناخته ‌شده و معتبر می‌ باشد شرکت تولید کننده با به ‌کارگیری تمامی فناوری مدرن در تلویزیونهای خود آنها را به تجهیزاتی بسیار هوشمند قدرتمند و باکیفیت تبدیل کرده ‌است.

امروزه تلویزیون جزئی جدا نشدنی از وسایل زندگی می ‌باشد و شاید یکی از مهم‌ترین اجزا نیز است زیرا برای افرادی که در خانه اغلب وقت خود را می‌ گذرانند وجود وسایل سرگرمی لازم و ضروری می ‌باشد.

تلویزیون شیائومی

یکی از برنامه های خیلی پیشرفته و مناسب این نوع ازتلویزیون شیائومیاین بوده که قابلیت اتصال اینترنت با وجود داشته است و همچنین امکان استفاده از وب گردی و دیگر برنامه ها را برای کاربران آن بسیار راحت کرده است.

همچنین نمایش تصویر بر روی آن بسیار واضح و بوده است به طوری که شما با مشاهده کردن انواع فیلم از این تلویزیون شاهد تصویر وضوح آن نسبت به دیگر تلویزیونها خواهید بود.

این نوع از تلویزیون شیائومی با سابقه خیلی کمی که از تولید آن می ‌گذرد ولی توانسته مشتریان و خریداران بسیار زیادی را به طرف خود جذب کند.

چون برنامه‌های گسترده ‌ای را شامل می ‌شود و استفاده کننده با تهیه کردن این دستگاه با قیمت بسیار مناسب و به صرفه می تواند از تمامی برنامه های موجود در آن بهره لازم را ببرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها