بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹

عمویم آدم پرتلاش و موفقی بود. صادرات خیار داشت به کشورهای همسایه و برخلاف پدرم وضع خوبی داشت. الگویم بود اما من دنبال ایده جدیدی بودم.پیشنهاد تولید خیارشور را دادم و پذیرفت. از فروش محصول استقبال گرمی شد و امروز خط تولید خیارشور را با محصول عمویم راه انداخته ام و درآمد بالایی دارم.

خیار صادراتی

امروزه یکی از کارهای پر طرفدار پخش و عرضه خیار صادراتی گلخانه ای گالاردو می‌باشد که بهترین میوه بین مردم خواهد بود. امروزهمحصولات کشاورزیصنعت صادرات را بر عهده خواهد گرفت که پخش خیار گلخانه ای در سطح کشور و حتی کشور خارج مورد توجه تولید کنندگان قرار گرفت.

این محصول دارای ویژگی مناسب و با کیفیت می‌باشد که می‌توان در سالاد و وسایل بهداشتی و حتی بر روی میز میوه قرار داد. مجموعه سعی بر این دارد که این محصول را در بسته بندیهای مختلف که هر کدام دارای وزن مناسب خود می‌باشد را تولید و روانه بازار کند.

خیارشور ایرانی

به دلیل پر مصرف بودن خیار شور در ایران میزان تولیدخیارشورایرانی فوری و خرید و فروش آن نیز رونق بسیاری داشته و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است همچنین خیار شور غنی از منابع آنتی اکسیدان می باشد.

همچنین خیار شور آمریکایی به روش خاص صنعتی تولید می شود و همانند کشور ما دیگر نوع دستی و سنتی انجام نمی شود. در روش صنعتی خیارشور آمریکایی ابتدا آب را استریل می کنند و سپس محلول غلیظ نمک و سرکه را به آن اضافه می کنند تا خوب در آب حل شود سپس خیار سالادی را به محلول اضافه می کنند.

و برای طعم دهی بهتر سیر و سبزیجات خاصی را نیز به آن اضافه می کنند و آن را کنار می‌گذارند همچنین لازم به ذکر است که این خیارشور صنعتی حدود یکماه زمان لازم دارد تا آماده مصرف شود. از روش تولیدخیار شور پامچالخارجی برای نگهداری سبزیجات نیز استفاده می شود که روشی بسیار کاربردی برای افزایش طول عمر سبزیجات است.

خیارشور پامچال

خیارشور پامچال زینال خوش طعم بسیار خواص گوناگون دارد مثلا دارای کالری اندک است و ما در معده باکتریهایی داریم که این ماده غذایی برای باکتریهای مفید داخل معده بسیار مفید بوده و به عنون یک دارو هم می توان در نظر داشت.

در بسیاری از محصولات خیار شور از سرکه و نمک وفلفل قرمزاستفاده می شود منتهی محصولی تحت عنوان خیارشور زینال از ترکیبات متفاوت تری ساخته شده است و طعم بسیار بهتری دارد، در بسیاری از افراد هیچ اطلاعاتی از هر چیزی ندارند و فقط فکر می کنند محتوایات خیار شور می تواند از خیار باشد منتهی گاه بعضی از افراد از انبه نیز استفاده می کنند.

خیار شور بسیار مفید است خیار شور بسیار لذیذ است خیار شور مفید است و مصرف خیار شور باعث بهبود سلامتی می شود و خوایت درمانی دارد این محصول بسیار عالی است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها