بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۲۳۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰

منظور از این سخن همانند مثالی می باشد که می توان کفت برای پیشزفت باید با بزرگان نشست و برخاست کرد این کار باعث می شود تا راه پیشرفت را در زمینه های کاری و تجارتی همانند کسب و کار خرما بهتر و بیشتر یاد بگیرید.

خرما شاهانی

اکثر شهرهای بزرگ و مکانهای توریستی خرما شاهانی و مواد غذایی متنوعی را برای عرضه به مشتریان و گردشگران ارائه می کنند که در شیراز فروش خرما زاهدی با شرایط ویژه ای و با قیمتهای مناسب برای مشتریان صورت می گیرد. همانطور که می دانید شیراز بازار مواد غذایی خوبی دارد و میزان تقاضا برای خرما زاهدیدر این شهر افزایش یافته است و از این رو حجم بالایی از این محصول به این شهر و شهرهای متقاضی ارسال می گردد.

علاوه بر این کشورهای خارجی با توجه به کیفیت این خرما مضافتی پارسان مشتری و متقاضی آن هستند و با سفارش عمده آن هر ساله حجم گسترده ای از این محصولات را برای خود تهیه می کنند. کشورهایی نظیر افغانستان و ترکمنستان هر ساله حجم بالایی از این محصول را برای رفع نیاز بازار داخلی خود از ایران تامین می کنند و علاوه براین کشورهای جنوب شرق آسیا نیز بیشترین مشتریان خرما زاهدی می باشند.

خرمای پیارم

مراکز فروش انواع مواد غذایی و خشکبار در مشهد خرما زاهدی مرغوب و درجه یک را در حجمهای عمده به مشتریان ارائه می کند. یکی از معتبر ترین و بزرگ ترین ارائه کنندگان و مراکز پخش و فروش انواع مواد خرمای پیارم خشکبار درجه یک این مجموعه تجاری می باشد که با کیفیت ترین خرما اهواز را برای مشتریان عمده به فروش می رساند و با فروش محصولات مرغوب توانسته رضایت مشتریان را همواره بدست آورد.

این مجموعه سالهای زیادی در این زمینه مشغول فعالیت می باشد که علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی توانسته حجم بالایی از این محصولات را به کشورهای خارجی صادر کند و به این واسطه ارز آوریهای گسترده ای را برای اقتصاد کشور به همراه داشته باشد.

خرما مضافتی

این مجموعه آماده همکاری و مشارک با مجموعه ها و علاقمندان به حوزه تجارت و صادرات این خرما مضافتی می باشد و با به کار گیری مشاوران تجاری زبده و کار بلد توانسته تا کنون افراد زیادی را در عرصه تجارت و صادرات آموزش دهد و وارد بازار کند تا برای خود سودهای کلانی بدست آورند.

سایت اینترنتی این مجموعه برای راحتی و صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان فراهم شده است تا در مدت زمان کمی افراد بتوانند نمونه محصولات مورد نظر خود را درون سایت پیدا کرده و از اطلاعات آن آگاهی پیدا کنند و در صورت تمایل برای خرید اقدام کرده و سفارش محصول را به ثبت برسانند. لازم به ذکر است که محصول در کوتاه ترین زمان ممکن برای مشتریان ارسال می گردد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها