بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲

شاید کمتر کسی حاضر باشد درباره مشاغل تضمینی با شما سخن بگوید اما درواقع ما در این متن تصمیم داریم شما را در حوزه های مشاغلی متفاوت که یکی از آنها حوزه کاری پاستیل می باشد آشنا کنیم تا سریع تر به درآمد بالا برسید.

پاستیل خرسی

بسیاری از فروشگاههای عرضه کننده پاستیل هیرتامین و پاستیل خرسی خارجی به صورت عمده آن محصول را به دست مصرف کنندگان می رسانند خرید از سایر مراکز فروش در نهایت قیمت این محصول را بالاتر برده و به دلیل وجود واسطه ها این پاستیلها با تفاوت قیمت بیشتری به مشتریان عرضه می گردد.

معمولا خرید به صورت عمده از مراکز فروش معتبر باعث ایجاد یک خرید هوشمندانه و پر سود برای افراد می شود و همچنین با استفاده از بهترین امکانات باید این محصول را دریافت نمایید. صادرات در زمینه ی پاستیل دارویی با استقبال گسترده ای رو به رو شده است و همچنین امکان خرید از طریق درگاه اینترنتی باعث سهولت در انجام معاملات در بین بازرگانان می شود و به همین خاطر از طرف تجار مورد استقبال قرار گرفته است.

پاستیل شکری

در بازار فروشگاههای متعددی اقدام به فروش پاستیل هیرتامین و پاستیل شکری خرسی فله می کنند که باعث خرید این محصول به اندازه ی دلخواه توسط مشتریان شده است سایت ما با در اختیار گذاشتن اطلاعات لازم در مورد انواع مختلف پاستیل و نحوه ی تهیه آن شما را در انتخاب محصولی مفید و پر خاصیت با توجه به جنبه ی دارویی و مصرفی آن راهنمایی می کند.

این پاستیل که جنبه دارویی دارد، شما می توانید با استفاده از سایت ما خریداری نمایید و در آدرس مورد نظر خود تحویل بگیرید همکاران ما به صورت شبانه روزی آماده ی پاسخگویی سوالات شما در زمینه خرید انواع پاستیل به صورت فله می باشند و همچنین با خرید عمده از سایت ما امکان پیگیری و همچنین تضمین اصالت کالا را نیز برخوردار می شوید.

پاستیل شیبابا

مهم ترین ماده تشکیل دهنده پاستیل شیبابا، ژلاتین است این محصول خوشمزه در شکل های خرسی، ماری و انواع حیوانات تولید می شود جالبه بدانید سازنده این محصول خوشمزه شخصی به نام هانس بوده که در سال 1920 که کارگر ساده قنادی بوده و عاشق کار آبنبات سازی بوده است.

در اول کار به کمک همسرش شروع به ساخت آب نبات می کند و بعد از دوسال که در شهر آلمان معروف شد به وسیله ژلاتین پاستیل خوشمزه خرسی درست می کند و اسمشو هاربیو مخفف اسم خودش هانس می گذارد.

اقای هانس در جنگ جهانی دوم تا مرز تعطیل شدن می روند در همین وقت ورشکستگی اقای هانس فوت می کند و همسر ایشون و پسرانشون بعد از جنگ جهانی دوباره مشغول به کار می شوند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها