بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۲۳۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۶

در حال حاضر وضعیت اقتصادی این امکان را به افراد نمی دهد که بتوانند از درامدشان به خوبی پس انداز کنند به همین خاطر نیاز است کسب و کاری را داشته باشند که بتوانند این لازمه ها را به خوبی انجام دهند یکی از این مشاغل می تواند در حوزه تجارتی خرما باشد.

رطب مضافتی

اما عامل بعدی که بسیار مهم است این می باشد که رطب مضافتی ما از چه مبدا و تا چه مقصدی می باشد که متوجه بشویم که هزینه و قوانین حمل و نقل آن چگونه می باشد و عامل آخر را می خواهیم به شما مطرح بنماییم که در دو بخش می باشد ابتدا بحث برند سازی می باشد که بسیار در قیمت گذاری مهم می باشد و دوم آن که در بحث صادراتی بودن محصول مطرح می باشد که زمانی که محصول ما صادراتی باشد دیگر بسته بندی آن شکیل تر و لوکس تر خواهد شد که در نتیجه منجر به گران شدن می شود.

اگر شما اهل مصرف خرما می باشید قطعا طعم خرما مضافتی بم صادراتی را چشیده اید که این خرما با طعمی که دارد بسیار لذیذ و خوش مزه خواهد بود و شما حتما در ماه مبارک رمضان خرما بطور مداوم مصرف کرده اید، خرما با طعم گرم می باشد و برای تعادل بدن بسیار عالی می باشد اگر شما در حال حاضر طبع سردی را دارید می توانید از این محصول استفاده نمایید و در روز مقدار قابل توجه ای را نوش جان کنید.

خرما برحی

در حقیقت خیلی از افرادی که تا به حال دیده اید که از طبع سرد می نالیدند پس از مدتی که از خرما برحی استفاده نمودند دارای طبع گرم شدند زیرا که طبع گرم دارای خواص بیشماری است و بدن شما را از حالت ناراحتی خارج می کند و باعث می شود که جریان خون شما بالا برود و شما درصد بالایی از شادی را نصیب خود گردانید.

برندهایی که در ایران مطرح می باشد خرما مضافتی بم پارسان می باشد خرما از غذاهای اصلی مردم ایران و خصوصا مردم جنوب کشور می باشد که بسیاری از خرماهای تولید شده در ایران به خارج از کشور صادر می شود و این آمار را می توان چیزی در حدود 60 درصد تلقی کرد که اگر بخواهیم به این موضوع اشاره کنیم قطعا خواهید دید که آنطور که باید از خرما در ایران مصرف نمی شود.

خرما خاصویی

اگر بازرگانان ما به درستی این خرما خاصویی را به خارج از کشور هدایت نمایند و صادرات را از راه صحیح و در بازار اصلی خارج نمایند قطعا این معاملات به نفع ما خواهد بود و برعکس اگر تجارت در دست دلالان و سودجویان باشد ارسال بار به خارج از کشورها به طریق بازارهای فرعی و غیر قانونی صورت می گیرد که این معاملات به ضرر کشور خواهد بود.

تعداد بسیار زیادی از تولید کنندگان که این خرما را چیدمان می کنند به خارج از کشور صادرات انجام می دهند و متاسفانه مقداری از این حجم توسط واسطه گران دلال صورت می گیرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها