بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۳۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸

در میان خیلی از شما هستند افرادی که در رده میانسالی هستند اما درآمد رضایت بخشی را ندارند اما من تنواستم با تجارت خود در حوزه پاستا به درآمدی باور نکردنی برسم پس با ما همراه باشید تا مزایای آن را مورد بررسی قرار دهیم.

پاستا بسته ای

یکی از پاستاهای پرطرفدار در شهر پر رمز و راز شیراز لازانیا لقمه ای و پاستا بسته ای سبوس دار می باشد که این نوع پاستا دارای مزایای بسیار زیادی از جمله ویتامین آ موجود در پاستا، کمک به سلامت و رشد مو، کمک به سلامت قلب، سلامت عضلات، کمک به افزایش وزن و تامین کنده انرژی می توان اشاره نمود.

استفاده زیادی از انواع پاستا در غرب تهران برای پخت و سرو غذا می شود پاستا دارای تنوعهای بسیار زیادی هستندکه می توان به پاستا کالنولی، پاستا صدفی، پاستا دیتالینی، پاستا فارفاله، فتوچینی، لازانیا، لینگوئینی، ماکارانی و پاستای موی فرشته اشاره کرد. مجموعه ما با دانستن تمام ویژگیهای انواع پاستا از جمله پاستا پنیری این محصول خوشمزه را در شهر متمدن یزد تولید و با قیمت درب کارخانه به شما عزیزان ارائه می دهند. شما می توانید از طریق فرم موجود در سایت خرید خودتان را نهایی کنید.

پاستا ژوانی

اگر تمایل دارید پاستا ژوانی با سس آلفردو را در منزل تهیه کنید ما به شما کمک می کنیم تا یک غذای خوشمزه برای خود و اهل خانواده تهیه کنید.

در قدم اول یک پیاز را ریز خرد کرده و در مقداری کره تفت دهید تا سبک و رنگ آن روشن شود سپس مقداری سیر را رنده و به پیار اضافه نمایید.

سینه مرغ را به قطعات ریز تبدیل کرده و به پیاز و سیر اضافه نمایید و اجازه دهید رنگ مرغ تغییر کند.در این مرحله مقداری قارچ را اسلایس کرده و به مواد اضافه کنید و در حدود یک قاشق غذا خوری آبلیمو به مواد اضافه تا از سیاه شدن قارچ جلوگیری شود.

مقداری که حجم قارچ کم شد درب ظرف را بگذارید و اجازه دهید تا آب اضافی گرفته و مواد کامل پخته شود.در این فاصله ظرفی با سایز مناسب که حاوی آب و نمک است را بر روی حرارت قرار دهید و فرصت دهید تا بجوشد سپس پاستا را به آب در حال جوش اضافه و به مدت 10 دقیقه اجازه دهید تا پاستا به طور کامل پخته شود.

پاستا ساده

برخی افراد که به غذاهای فست فودی و رستورانی علاقه دارند شناخت خوبی از رستورانهای عرضه کننده بهترین غذاها دارند و با کمک این افراد می توان یک رستوران خوب را شناخت. پاستا ساده رستوران زینو مشهد یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین رستورانهای عرضه کننده غذاهای فست فودی و بین الملل است که با تلاش و سابقه کار طولانی توانسته رتبه خوبی در ارائه این نوع خوراک و سالاد ماکارونی در شهر مشهد برای خود کسب کند.

در این رستوران علاوه بر غذاهای فست فودی انواع غذاهای بین الملل نیز ارائه می شود و تمامی غذاهای آن دارای درجه کیفی بسیار بالایی است و شما با مراجعه به پیج و سایت این رستوران در فضای مجازی می توانید نظر کاربران آنها را مشاهده نمایید. پاستا با سس آلفردو و پستو جزو شناخته شده ترین نوع سس در ایران است و دارای طرفداران زیادی است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها