بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳

برای کسب ثروتی زیاد باید کمی خلاقیت و هنر داشته باشید و وارد کاری شوید که مردم امروزه گرایش زیادی به سمت آن دارند یکی از این کار ها فعالیت در زمینه گیاهان دارویی است که سلامت مردم را تضمین میکند برای این منظور ما برایتا سه نمونه عالی این گیاهان را معرفی میکنیم.

گیاهان دارویی

از دیرباز استفاده از گیاهان دارویی پرخاصیت بین مردم متداول بوده و تجارت و صادرات گیاهان دارویی ارگانیک سود سرشاری دارد، قیمت خرید و فروش روز این محصولات در سایت ما موجود است.

امروزه نیز به دلیل توجه مردم به طب سنتی استفاده از این محصولات با استقبال زیادی روبرو شده است. سالیان طولانی از گیاهان ارگانیک در درمان بیماری ها استفاده شده است و تجارت گیاهان دارویی به دلیل تمایل مردم به این محصولات طبیعی از رونق خوبی برخوردار است.

از گیاهان زیادی برای تهیه داروی گیاهی استفاده می شود و گونه های مختلف این ویژگی را دارند که هم به صورت خشک و هم تر از آن ها استفاده نمود؛ ایران دارای 8000 گونه گیاهی شناخته شده می باشد که به نسبت کشورهای اروپایی در سطح بالایی است و از این میان 1728 گونه گیاهی که برای دارویی گیاهی استفاده می شود تنها در کشور ما وجود دارد.

گل گاو زبان وحشی

امروزه تمایل مردم نسبت به استفاده از داروهای گیاهی بیشتر شده است و گل گاو زبان وحشی 200، 250 گرمی برای عزیزانی که می خواهند برای بار اول ازاین نوع محصول استفاده کنند مقرون به صرفه می باشد.

می توان با استفاده ازاین نوع وزن وبسته بندی چنانچه پس از مصرف ازنتیجه خوبی برخوردار شدند از بسته هایی دراندازه و وزنهای بالاتری استفاده کنند وبا اطمینان کافی وطیب خاطراز گل گاوزبان ایرانی استفاده کنند.

بسته بندیهای کوچک می تواند دوستداران محصولات گیاهی و این نوع گیاهان دارویی را از خود راضی نگاه دارد زیرا بسیاری ازما داروهای گیاهی را دروزنهای بیشتری تا مدتهای طولانی نزد خود نگاه می داریم بدون اینکه ازشرایط نگهداری آنها اطلاع داشته باشیم.

گل گاوزبان

یکی از گیاهان با خاصیت اعجاب انگیزاست که استفاده از دمنوش آن برای شادی و نشاط و آرامش اعصاب بسیارسفارش شده است گل گاوزبان است. برای کسانیکه مبتلا به سرماخوردگی هستند دم کرده آن برای بازکردن راههای تنفسی و سرفه های خشک تاثیر بسزایی در درمان دارد.

افرادی که دارای فشارخون بالایی هستند اگر گل گاوزبان را به همراه لیمو بجوشانند و یا دم کنند ما حصل دمنوشی قرمز و خوشرنگ می باشد که برای کاهش فشار بسیار مفید است. امروزه مردم بسیاری به دلیل اینکه اکثرگیاهان برای آنها شناخته شده می باشد به مصرف داروهای گیاهی روی آورده که باعث محبوبیت این نوع داروها بین مردم شده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها