بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱

همیشه باید به ایده هایی که در ذهنمان می آید اهمیت بدهیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم در واقع برای تغییرات زندگی و کسب و کارم با یک ایده در ذهنم جرقه زد. من با یک محصول عالی یعنی سیر کسب و کار خودم را برای اولین بار شروع کردم و توانستم از همان راه به ثروت برسم و از فردی معمولی به یک کارآفرین موفق برسم در ادامه با کار ما بیشتر آشنا می شوید.

سیر خشک

برای فروش سیر در میدان میوه و تربار سیرخشک را در سردخانه های بزرگ نگهداری می کنند. تا برای فصولی که سیرکمیاب تر است بتوانند نیاز بازار را تامین کنند این گیاه با تنظیم درجه مناسب مدت زمان زیادی درسرد خانه ها می تواند سالم باقی بماند. سیر سرشار از خاصیت بوده و بازار فروش این محصول همیشه پر رونق است. سیر برای کاهش فشار خون و برای کاهش کلسترول افزایش سلامت استخوان بسیار مفید است، همچنین این گیاه بی نظیر را اگرله کنید و روی زخم بگذارید بهبودی سریع حاصل می شود. سیر در تنظیم قند خون موثر است و برای در مان عفونت گوش و چشم فوق العاده موثر و مانند یک آنتی بیوتیک قوی عمل می کند در گذشته برای درمان عفونت های گوش یک حبه سیر پوست کنده سپس دروی شعله کمی به آن حرارت داده و وقتی داغی آن از بین رفت و کمی خنک شد درون گوش گذاشته به این ترتیب عفونت گوش را به خودمی گیرد.

سیر سفید

هرچه سیر سفید دارای دانه های درشت تر و سفیدتر بوده و پوست آن کامل و بدون عیب و نقص باشد برای صادرات مناسب تر است و کشاورزان و سیرکاران محترم پس از برداشت محصول، آن را به انبارو سیلوهای نگهداری سیر انتقال می دهند تا در آنجا عملیات سورت و دسته بندی توسط کارگران مربوطه صورت پذیرد. کارگران سیرهای درشت و کاملا سالم و بدون لکه و سیاهی را به عنوان سوپرسیر صادراتی جدا کرده و در سبدهایی که از لحاظ جنس کیفیت بالایی دارند و اصلا شکنندگی ندارند بسته بندی می کنند و برای مشتریان محترم توسط کانتینرهای حمل بار ارسال می نمایند.

سیر کوهی

امروزهسیر کوهی برای کاهش وزن در رژیمهای غذایی مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند برای افرادی که اضافه وزن دارند به لاغری آنها کمک شایانی داشته باشد. برخی از افراد بر این اعتقاد هستند که سیر کوهی در بارداری امکان سقط جنین را به همراه دارد که این نظریه در بین پزشکان به اثبات نرسیده و می تواند از بروز بیماریهای خطرناک در بدن مادر باردار پیش گیری کند.

در واقع سیر کوهی در بدن مانند یک سم زدایی قوی عمل می کند و پاکسازی سیستم گوارش را به همراه دارد و می تواند تمامی سموم را از بدن دفع کند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها