بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۳۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

از دوران کودکی داستان های بسیاری درباره افراد ثروتمند و میلیاردر شنیده بودم که باعث می شد میلیاردر شدن برایم تبدیل به یک رویای دست نیافتنی شود اما توانستم با فعالیت در عرصه تولید اسکاچ به این افسانه دور دست پیدا کنم و جزو معدود افراد موفق در عصر حاضر محسوب شوم.

اسکاچ بافتنی

برای تمیز کردن هر ظروفی باید نوع مناسب اسکاج استفاده شود مثلاً برای ظروف و قابلمه چدنی و تفلون باید از اسکاچ بافتنی، ابری و نرم برای شستشو به کار ببریم تا آسیبی به آنها وارد نشود. به طور کلی جنس اسکاج باید به گونه ای باشد تا با پوست دست سازگار باشد و آسیب نبیند ولی سعی نمایید هنگام شستن ظروف از دستکش استفاده نمایید شاید برایتان جالب باشد که اسکاج یکی از آلوده ترین چیز در آشپز خانه شناخته می شود، زیرا رطوبت باقی مانده در اسکاج فرصتی برای پرورش میکروب شناخته می شود که اگر پس از هر بار شستن ظروف آنرا نشوییم موجب رشد بیشتر باکتریها خواهیم شد ‌که برای جلوگیری از رخ دادن آن در ادامه شیوه ضدعفونی کردن اسکاج توضیح می دهیم.

برای از بین بردن میکروبهای اسکاج راه های مختلفی وجود دارد که یکی از موثر ترین راه این است که ابتدا باید محلولی آماده نمایید که شامل مقدار کمی سفید کننده همراه با چند لیوان آب که میزان آب باید نه برابر باشد سپس اسکاج را درون محلول قرار دهید اجازه دهید چند ساعت بماند سپس از آن خارج کرده و قشنگ بشویید و در معرض آفتاب قرار دهید تا کاملا خشک و ضدعفونی شود‌.

اسکاچ توری

برای شستشوی ظرفها امروزه از انواع اسکاچ توری و مواد شوینده نانو استفاده می شود یکی از بهترین نوع اسکاجها که بسیار پرطرفدار و مشتری پسند است، اسکاج قلاب بافی فانتزی می باشد این محصول تولید دست هنرمندان ایرانی می باشد که در انواع شکلهای مختلف و با سایزهای متفاوت به تولید می رسد و دارای زیبایی فوق‌العاده‌ای است.

همچنین قدرت کف کنندگی بالایی دارد و ظروف آشپزخانه را تمیز و براق می نماید و انواع لکه ها را بر روی ظروف به راحتی پاکسازی می کند. تولید کننده اسکاج قلاب بافی فانتزی این محصول را در انواع مدلهای مختلف به صورت طرح گل و غیره به صورت مختلف تولید می نماید و سپس در بازار پخش و عرضه می کند و توانسته است در تولید خود موفق باشد و رضایت مشتریان را جلب کیفیت خود نمایند.

اسکاچ قلاب بافی

برای از بین بردن میکروبهای اسکاچ قلاب بافی راه های مختلفی وجود دارد که یکی از موثر ترین راه این است که ابتدا باید محلولی آماده نمایید که شامل مقدار کمی سفید کننده همراه با چند لیوان آب که میزان آب باید نه برابر باشد سپس اسکاج را درون محلول قرار دهید اجازه دهید چند ساعت بماند سپس از آن خارج کرده و قشنگ بشویید و در معرض آفتاب قرار دهید تا کاملا خشک و ضدعفونی شود‌.

برای از بین بردن چربیهای سخت و تمیز کردن پشت قابلمه باید از اسکاج ظرفشویی سیمی استفاده نمود زیرا این اسکاجها از سختی بیشتری برخوردار هستند که می توان به راحتی چربیها را از بین برد دقت کنید که از این نوع اسکاج نباید برای کف قابلمه و ظروف شیشه ای و حساس استفاده نمود زیرا موجب ایجاد خط و خش در آنها می شود و فقط برای قابلمه های روی و مسی همچنین پشت قابلمه استفاده شوند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها