بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹

زمان آن که همه ما بتوانیم ثروتمند باشیم و کسب و کاری برای خود راه اندازی کنیم رسیده است. من در دنیای کسب و کارم روزی فردی ضعیف بودم و امروز توانستم فردی قدرتمند و ثروتمند در کار خودم باشم. من بر روی محصولی عالی از هر جهت یعنی سوسیس گیاهی کار خودم را شروع کردم و امروز با همین محصول زندگی خودم را تغییر دادم در ادامه با انواع سوسیس ها و با کار ما بیشتر آشنا می شوید.

سوسیس شکاری

سوسیس شکاری به دلیل این که ازگوشتبیشتری نسبت به دیگر سوسیسها در تهیه آن استفاده شده، موجب گردیده قیمت سوسیس شکاری در مقایسه با دیگر سوسیسها گران قیمت می باشد و هر چه گوشت به کار رفته در تولید این نوع سوسیس بیشتر باشد، قیمت آن هم افزایش پیدا می کند. در واقع میزان گوشت استفاده شده در تولید سوسیس شکاری بین 70 تا بیش از 90 درصد می باشد. علاوه بر این انواع مختلف سوسیس و کالباس مرغ هم باعث شده فروش این نوع فرآورده گوشتی رونق خوبی پیدا کند، که از انواع سوسیسها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • سوسیس شکاری پخته شده: در یخچال آن را نگهداری می کنند و برای تهیه آن از گوشت پخته شده استفاده می شود به همین دلیل ماندگاری بالایی دارد و قبل از مصرف باید پخته شود.
  • سوسیسهای شکاری خشک شده: باید در یخچال نگهداری شود برای تهیه آن بعد از این که سوسیس پخته شده آن را دودی می کنند و به صورت سرد یا گرم مصرف می شود.

سوسیس گیاهی

افرادی که دچار مشکلات گوارشی هستند می توانند از این سوسیس گیاهی استفاده کنند یا ممکن است برخی رژیم غذایی گیاهخواری داشته باشه باشند یا افرادی که دچار نقرس بوده و به گوشت آلرژی دارند نیز می توانند از این محصول استفاده کنند، زیرا در تولید سوسیس گیاهی از هیچگونه گوشتی استفاده نمی شود و از نشاسته، نان خشک شده، آرد برنج، حبوبات و ادویه جات مانند سیر،فلفل دلمه ای تندو نمک افزوده می شود تا طعم خوبی داشته باشد.

سوسیس آلمانی

نمونه های زیادی از انواع سوسیس آلمانی و همبرگر گوشت در بازارهای سراسر کشور وجود دارند که نمونه های خوب و مرغوب آنها، از طریق راه های مختلف و با قیمتهای متفاوت به فروش می رسند. از سوسیس، غذاها و محصولات مختلفی تولید می شوند که از محبوبیت فراوانی در بین مردم برخوردار است.

همچنین سوسیس یکی از غذاهای آماده به شمار می آیند که همین امر سبب شده است تا این محصولات یکی از پر مصرف ترین غذاها در سراسر جهان باشند که به شیوه های مختلف طبخ و مصرف می شوند. برای آنکه بتوان از سوسیس برای مدت زمان طولانی استفاده نمود، به آنها افزودنیها و مواد مختلفی اضافه می کنند و همچنین این نوع از خوراکی را باید حتما در مکان های سرد نگهداری کرد. خرید و فروش انواع سوسیس آلمانی در تمامی شهرهای کشور صورت می گیرد که این کار به صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها