بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۲۳۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

به نظر من قطعا با درآمد بیشتر زندگی دچار تحولات بسیاری می شود و من نیز توانستم با تجارت در حوزه مواد شوینده به این تحولات دست بیام و افراد بسیاری را وارد این عرصه کنم و از فقر اقتصادی نجات دهم.

پودر صابون لباسشویی

امروزه شوینده ها نقش بسیار مهمی در تمیزی و پاکیزگی ما ایفا می نمایند از این رو انواع مواد شوینده نانو و پودر صابون لباسشویی با مارکهای مختلف تولید و روانه بازار می شود که می توان از آن به راحتی استفاده نمود، در ادامه شما را بیشتر با انواع و کاربرد ایم نوع محصول آشنا می نماییم، با ما همراه باشید.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید قدرت پاک کنندگی پودر صابون از دیگر شوینده های خارجی دیگر بالاتر و قوی تر می باشد و می توان از آن استفاده نمود
.

پودرهای صابون باید دور از چشم نگهداری شوند و اگر به صورت تصادفی وارد چشم شد، آن را کاملا با آب بشویید بعد از استفاده دستها را کاملا بشویید و افرادی که پوست حساس یا آسیب دیده دارند باید از تماس طولانی مدت با محصول خودداری نماییند مصرف نکنید.

شوینده مایع در از بین بردن لکه ها چندان خوب نیست، اما اگر ماشین لباسشویی شما عملکرد شستشوی بسیار خوبی داشته باشد، می توان از آن به عنوان لکه زدایی استفاده نمود.

پودر لباسشویی

یکی از محصولات تمیز کننده ی لباس، پودر لباسشویی می باشد، که امروزه لباس های تمیز و مرتب باعث اعتماد به نفس و روحیه ی فرد می شود. بهترین قیمت روز پودر ماشین لباسشویی، بستگی به کیفیت آن دارد و خرید و فروش عمده پودر ماشین لباسشویی در مراکز معتبر انجام می پذیرد.

خریداران برای اطلاع از قیمت روز پودر ماشین لباسشویی می توانند به سایت ها و مراکز معتبر مراجعه کنند. در نظر داشته باشید، که کیفیت خوب پودر ماشین لباسشویی به سلامتی پوست و همچنین بافت البسه، کمک شایانی می کند و سبب می شود، تا تار و پود لباس ها بعد از مصرف در مدت طولانی از بین نرفته و از هم باز نشوند.

اکثر افراد بر این باورند، که اگر پودر گران قیمت تهیه کنند و بخرند، این پودر، کیفیت بالاتری نسبت به پودر های ارزان قیمت دارد. اما این تفکر کاملا اشتباه می باشد. پودر هایی وجود دارند، با وجود قیمت پایین، دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند و با استفاده از آن ها، لباس ها در زمان شست و شو به یک دیگر رنگ نداده و از بین نمی روند.

پودر ظرفشویی

در واقع برای عملکرد بهتر و طولانی شدن عمر دستگاه بهتر است از پودر ظرفشویی که در بازار معروف و مورد تایید سازندگان دستگاه می باشد استفاده شود.

مواد شوینده ظرفشویی اتوماتیک ، معمولاً به صورت مایع یا پودر شده ، مخصوص استفاده در ماشین های ظرفشویی طراحی شده است. قرار دادن صابون در ماشین ظرفشویی ایده خوبی نیست ، زیرا مواد شوینده مقدار زیادی لجن ایجاد می کند. با پر شدن ، دستگاه می تواند نشت آب را شروع کند و صابون باقی مانده روی ظروف را باقی می گذارد.

از پودر لباسشویی به میزان کم استفاده کنید : پودر ظرفشویی به طور قابل توجهی کارآمدتر از مواد شوینده دهه های گذشته است. افزودن پودر ظرفشویی اضافی کیفیت شستشو را بهبود نمی بخشد. می تواند باعث ایجاد لجن بیشتری و افزایش مصرف آب و برق شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها