بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۲۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳

افراد موفق افرادی نیستند که باهوش، پولدار و یا با استعداد هستند، بلکه موفقیت همیشه نصیب کسانی می شود که نظم ثبات در کارهایشان دارند. نظم و پاییداری مهم ترین چیز در راه رسیدن به اهداف است من در زمان جوانی در کارگاهی برای دوخت سویشرت کار می کردم و نسبت به کارم تعهد زیادی داشتم بعد از مدتی نسبت به همکارانم پیشی گرفتم و توانستم سویشرت هایی را طراحی کنم که بعد ها در بین مردم محبوبیت یافت و مرا به شهرت و ثروت رساند در ادامه برای شما انواع سویشرت هار را معرفی می کنم.

سویشرت مردانه

نمونه های زیاد و بسیار لاکچریسویشرت مردانه دامنه انتخاب بهترینها را برای مشتریان فراهم می کنند و تنوع رنگی عالی این پوشاک درجه یک باعث محبوبیت بیشتر آن به خصوص در بین جوانان و نوجوانان شده است به ویژه در شهرهایی مثل تهران که جمعیت بیشتری دارد خرید این سویشرتها معمولا به صورت مداوم انجام می گردد. قیمت متناسب سویشرت اصل نیز بر جذب بیشتر مشتریان اثر زیادی داشته است به همین دلیل است که یک خریدار ممکن است از یک نوع و مدل خاص این سویشرتها چند رنگ مختلف را خریداری کند. از این جنسها نمی توان به راحتی در همه فروشگاه ها پیدا کرد و یا قیمت آن در شهرهای مختلف در مقایسه با خرید اینترنتی به قدری گران است که سخت تر می توان آن ها را خریداری کرد.

سویشرت گرم

این لباس جزء پر کاربردترین البسه برای روزهای سرد می باشد و قیمت متفاوتی دارد این سویشرت گرم با جنس خاصی که دارد انسان را گرم می کند و برای فعالیت در فضای باز بسیار مناسب می باشد و در سایز زنانه، مردانه و بچه گانه تولید می شود که می توان آن را مطابق سلیقه خود خریداری کرد ستسویشرت بچه‌گانهدر سایز کوچکتر تولید می شود و سایز آن کاملا استاندارد است به گونه ای به تن کودک نمی چسبد و کودک باران احساس آرامش می کند.

قیمت این سویشرت متغیر است و به عوامل مختلفی بستگی یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت، مواد اولیه می باشد مواد اولیه برای تهیه این سویشرت پشم، پنبه، الیاف و غیره می باشد که هر کدام قیمت و ویژگیهای خاص خود را دارند و با توجه به نوع نیاز و کاربرد می توان آن را خریداری کرد و از کیفیت آن بهره مند شد گاهی این مواد اولیه تولید داخل کشور و گاهی به عنوان محصولات وارداتی هستند که این مواد وارداتی گران قیمت تر هستند چون علاوه بر قیمت اولیه، هزینه گمرک و ترخیص کالا نیز به آن تعلق می گیرد.

سویشرت کلاه دار

به این نکته هم باید اشاره نمود که در برخی موارد سویشرترا در دسته لباسهای ورزشی طبقه بندی می کنند به همین دلیل اگر زمانی به جستجوی لباس ورزشی هستید و به شما سویشرت کلاه دار پیشنهاد می شود نباید تعجب کنید چرا که می توان از این مدل لباسها هم در زمان ورزش به خصوص در فصول سرد سال استفاده نمود.

از طرف دیگر در عکسهایی که از انواعسویشرت کلاه دارمنتشر می شود شما می بینید که قد سویشرتها باهم فرق داشته و کوتاهتر و بلندتر است حتی زمانی که مدلها توسط یک تولیدکننده ارائه شده اند که دلیل این امر بیشتر به نوع مدلی است که طراح در زمان طراحی اولیه در نظر گرفته است برخی از افراد دوست دارند برای ست کردن استایل خود سویشرت کوتاه بپوشند و لذا در زمان خرید به قد مدلی که مدنظر دارند بیشتر توجه می کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها