بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶

با وجود کسب و کارهای زیادی که در جامعه وجود دارد اما خیلی از جوانان نمی دانند چه کسب کاری راه بیندازند که برایشان سود دهی داشته باشد در این مقاله کسب و کاراینترنتی در حوزه حوله اشاره شده است که می توانید از طریق همین حوزه به ثروت برسید با هم به بررسی انواع حوله می پردازیم.

حوله زنانه

با توجه به این که حوله زنانه پالتویی حمام به صورت آستین دار طراحی شده که غالبا شامل یک کلاه هم هستند که می توان آن را روی سر انداخت و موها را با کمک آن خشک کرد. برای کاربرد آسان تر این حوله، هیچ گونه دکمه ای روی آن تعبیه نشده و برای بستن قسمت جلو حوله، می توانید از کمربند آن که از جنس خود حوله هم است، استفاده نمایید.

قد حوله حمام پالتویی، بلند و تا زیر زانو می باشد و در سایزهای مختلفی هم تولید می شود. حوله پالتویی در مدل های زنانه، مردانه و بچه گانه در بازار موجود می باشد و تولید کننده آن، تمام نیازها و سلایق مشتریان را در این زمینه کاملا در نظر گرفته است.

به طور مثال حوله های پالتویی مخصوص عروس هم تولید شده تا نو عروسان از این محصول برای سرویس جهیزیه خود استفاده کنند. حوله های تنپوش عروس در رنگ های روشن مثل، صورتی، سفید، نباتی و... تولید می شوند که برخی از مدل های آن ها هم دارای تزئیناتی می باشند.

حوله آشپزخانه

داشتن حس هماهنگی در اجزای آشپزخانه شما حسی دلنشین و خاصی را به شما می کند خصوصا اگر حوله آشپزخانه جدید و زیبایی در کار باشد که طراحی مدرن و شیکی را داشته باشد. این قطعات گمشده می توانند علاوه بر اینکه آشپزی را برای شما شیرین تر و ساده تر کنند بر بهداشت آشپزخانه شما نیز تاثیر گذار باشند که در ادامه به به بررسی یکی از بهترین حوله های آشپزخانه می پردازیم.

حوله های دو رو و یک تکه MAM با جنس کتان تولید می شوند که منجر به افزایش قدرت آبگیری آنها می شود البته ویژگی بعدی آنها ابعاد متوسط آنهاست که آنها را برای خشک کردن سطوح و دستان شما به گزینه ای کاملا ایده آل تبدیل می کند.

حوله دستی

امروزه خرید حوله دستی به صورت عمده با قیمت ارزان بسیار افزایش یافته است. حوله های دستی، در حقیقت نوعی حوله در اندازه کوچک هستند که عمدتا برای خشک کردن صورت و دست به کار می روند. حوله های دستی طرح و رنگ های بسیار متنوعی دارند.

حوله های دستی علاوه بر منزل در هتلها، آرایشگاهها، مراکز بهداشتی وغیره مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت این نوع حوله بدلیل اندازه کوچک تقریبا ارزان تر است.

در این مطلب قصد داریم به شما آموزش دهیم چگونه حوله دستی مرغوب را با قیمت مناسب خریداری کنید. در انتها نیز مراکز عمده فروش این محصول کاربردی را معرفی می کنیم.

فروش عمده حوله دستی و حوله استخری در انواع اندازه ها، مدلها و رنگها انجام می شود. بطور کلی، حوله دستی عمده قیمت ارزان تری در مقایسه با فروش جرئی دارد. گروه تولیدی هاینوپاک برای جذب مشتری اقدام به فروش عمده انواع حوله ارزان قیمت به صورت اینترنتی کرده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها