بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹

موفقیت در کسب و کار قبلاً به معنای خوب بودن در یک مهارت یا حوزه و استفاده‌ی تمام و کمال از آن بوده‌است. اما امروزه، ما به سرعت به "اقتصاد مهارت‌ها” تبدیل می‌شویم که در آن روندهایی در اشتغال و حتی در رویکردی که نسبت به کارآفرینی داریم، باب می‌شوند. برای موفقیت در حوزه‌ی کسب و کار امروز، صاحبان مشاغل و مدیران باید ترکیبی از مهمترین مهارت های کارآفرینی را داشته باشند تا بتوانند پیشرفت کنند و در عین حال باید سازگار با تغییر باشند. من نیز ویژگی های افراد ثروتمند را دنبال کردم و نتیجه گرفتم شغل اغلب ان ها تجارت است از این رو کسب و کار خودم را در زمینه تجارت سرکه شروع کردم و به سود خوبی رسیدم.

سرکه انگور

کارخانجات تولیدی معتبر در کشور سرکه انگور را با بالاترین کیفیت عرضه می‌کنند تا صادرات را نیز به کشورهای متقاضی انجام دهند و از این طریق برای کشور و خود درآمد مناسبی را کسب نمایند، صادرات محصول به صورت گسترده و عمده به کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی در طی سال باعث ورود ارز بسیار زیادی به داخل کشور می شود.

نمایندگی های فروش و فروشندگان ممتاز می‌توانند از کارخانجات معتبر، سرکه انگور را تهیه نمایند، چون کارخانجات متعهد می‌شوند که ارسال را به صورت رایگان انجام دهند و در این صورت فروشندگان بدون متحمل شدن هزینه حمل و نقل، جابجایی محصول خود را با قیمت مناسبی به دست مصرف کننده می رساند و از این خرید و فروش سود نیز کسب می‌کنند، ارسال در کمترین زمان انجام می شود.

سرکه سیب

ر‌ این نکته حائز اهمیت می باشد که جهت افزایش کیفیت طعم و رنگ سرکه سیب های صنعتی به آن ها رنگ کارامل اضافه می نمایند، که این امر سبب سرخ شدن رنگ سرکه و بهبود مزه‌ آن می‌گردد.

پشه های بسیار‌ کوچکی به نام دروسوفیلا که در زمان تبدیل الکل به سرکه، در اطراف ظرف دیده می‌شوند و مقداری از سرکه را می‌خورند، مضر‌ نبوده و وجود آن ها به معنای فاسد شدن سیب نخواهد بود بلکه وحود این حشرات از علائم تولید سرکه می باشد و وجود آن‌ها تهدیدی برا سلامتی شما و عزیزانتان نخواهد بود.

سرکه


داشتن اطلاعات کافی درباره فواید و خواص سرکه خرمالو خانگی موجب شده تا میزان تقاضا برای خرید این محصولات امروزه افزایش قابل توجهی پیدا نماید مهمترین خاصیت سرکه خرمالو آن است که موجب تقویت لثه و دندانها می‌ شود افرادی که دارای بیماری پوسیدگی لثه هستند و می خواهند دندانهای سالم و سفید داشته باشند بهتر است از سرکه خرمالو به صورت رقیق شده برای شستشوی دهان خود استفاده کنند و تاثیر معجزه آسای آن را احساس نمایند.

سرکه خرمالو تاثیرات معجزه آسایی در بهبود و تقویت دستگاه گوارش داشته و اگر شما دچار بیماریهای گوارشی هستید، می توانید با استفاده از این محصول به آسانی بیماری خود را کنترل کنید این محصول سبب هضم و جذب بهتر غذا می شود و شما بهتر است تحت نظر پزشک خود از این محصول استفاده کنید و تاثیر آن را احساس نمایید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها