بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

مدت ها بود که قصد داشتم تغییر و تحولی در زندگی ام ایجاد کنم تا اینکه به طور اتفاقی با حوزه انواع توری آشنا شدم. با فعالیتم در این حوزه توانستم درآمدم را بیشتر و بیشتر کنم و تمام مشکلات مالی گذشته ام را بهبود ببخشم. در ادامه این مقاله، قصد دارم تا شما عزیزان را با این حوزه بیشتر آشنا کنم و امیدوارم که شما هم همانند من بتوانید تغییرات مثبتی در زندگی خود ایجاد کنید.

توری پلیسه ای

انواع متنوع توری پلیسه ای درب در انواع ثابت و متحرک تولید می شود که نوع ثابت آن، امکان باز و بسته شدن را ندارد و در جای خود ثابت می ماند.

اما نوع متحرک آن همانند درب، قابلیت باز و بسته شدن را دارد و این امکان را به مشتری می دهد تا راحت آن را باز و بسته کند.

تنوع در طراحی و رنگ و اندازه توری پلیسه باعث می شود تا شما محصولی متناسب با طرح و دکور خانه تان انتخاب کنید تا زیبایی و جذابیت نما بیرونی و داخلی خانه حفظ شود.

توری پلیسه درب در انواع افقی و عمودی تولید می شود که مشتری می تواند با توجه به نیاز خود، نوع افقی یا عمودی را انتخاب کند.

هر کدام از توری ها کاربردهای متفاوتی دارند و رنگ بندی این محصول زیاد است همچنین قابل شستشو می باشد.

توری مرغی

با پیشرفت تکنولوژی در جامعه ی امروزی توری مرغی پلاستیکی ریز بافت بافتنی نسوز تولید شده است که کاربردهای فراوانی دارد و جای توریهای فلزی را گرفته است توری پلاستیکی ریز بافت برای انواع حصار کشی استفاده می شود و کارآیی فراوانی دارد.

توریهای بافتنی نسوز همچونتوری مرغیدارای مزایای زیادی است یکی از این فواید سبک بودن وزن آن است و همچنین استحکام بسیار بالایی دارد و مقاوم در برابر بادهای شدید و حریق است بافت آنها ریز و ظریف می باشد و همین تراکم باعث کیفیت بالای آن است.

نصب آسان و راحتی دارد و جا به جا کردن آن نیز بسیار سهل می باشد همچنین ماندگاری آن بالا است و می توان طولانی مدت از آن استفاده کرد بدون اینکه آسیبی به آن برسد..

توری پنجره

شما می توانید با خرید توری پنجره دوجداره و نصب آن در درب حیاط منزل خود، مانع از ورود ریزگردها، گرد و غبار و نیز بسیاری از حشرات و موجودات مانند سوسک، پشه، مگس، ملخ، جیرجیرک و غیره به داخل منزلتان شوید، تا بتوانید از منظره حیاط و هوای آن به راحتی و در آرامش لذت ببرید و هیچ گونه مزاحمی نداشته باشید.

قابلیت تا شدن و جمع شدن آسان و راحت این نوع توری ها این امکان را به شما می دهد تا هر وقت بخواهید بتوانید تور را جمع کنید.

همچنین با توجه به ثابت و متحرک بودن آن می توانید در صورت انتخاب نوع متحرک آن، به راحتی آن را باز یا بسته نمایید.

همچنین در برابر حرارت، تابش مستقیم نور آفتاب، بادهای شدید، باران و سرمای شدید مقاوم است توریهای پنجره با بافتهای متفاوتی در بازار به فروش می رسد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها