بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۲۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

خانمهای خانه دار به خاطر داشتن مشغله های که دارند نمی توانند زیاد بیرون از خانه مشغول باشند بنابراین می توانند با راه اندازی کسب و کار خانگی برای خود منبع درآمد ایجاد کنند. حال من توانستم با شروع کار خود در حوزه ی تولید انواع ترشی درآمد خوبی را بدست آورم و مییونر شوم.

ترشی مخلوط

در این قسمت طرز تهیه یک ترشی مخلوط ساده و فوری و خوشمزه را برای شما شرح می ‌دهیم. برای تهیه این ترشی بسیار خوشمزه شما به دو کیلو گوجه ‌فرنگی، یک عدد گل‌کلم، چند شاخه کرفس، چهار عدد هویج، چند حبه سیر، دو عدد بادمجان، چهار عدد خیار، مقداری سیب‌زمینی ترشی، فلفل تند، تمبر هندی، پنج قاسق رب انار و انواع سبزیجات خشک معطر و یا تازه مثل ترخون و مرزه و همچنین ادویه ‌جاتی مثل تخم گشنیز، گل پر و غیره نیاز دارید. برای تهیه این ترشی در مرحله اول تمامی سبزیجاتی که گفته شد را به ‌صورت ریز خرد نمایید که برای این منظور می ‌توانید از دستگاه های غذاساز هم استفاده نمایید.

ترشی

با این حال خواص بسیار زیادی این ترشی دارد و می تواند باعث نشاط و سرزنده بودن در فرد شود.

برای نگهداری ترشی می بایست یک سری نکات را رعایت کرد تا از کپک زدگی ترشی پیش گیری شود.

برای نگهداری آن می بایست دور از نور خورشید قرار بگیرند و هر زمان که استفاده کردید درب ان را محکم ببندید.

برای اضافه کردن سرکه می توانید از نوع سرکه ای مانند انگور سیب و سرکه خرما استفاده کنید و باعش لذیذ شدن ترشی شود.

همچنین آب ترشیجات را دور نریزید و بعد از تمان شدن ترشی دوباره می توانید در اب آن ترشی تهیه کنید.

این مجموعه یکی از مراکز مهم و معتبر می باشد که ترشی بادمجان خشک بندری را در حجمهای مختلف به صورت بهداشتی و استرلیزه در اختیار خریداران گرامی قرار می دهد.

ترشی لیمو ترش

یکی از مرکباتی که می توان همراه غذا استفاده کرد ترشی لیمو ترش شیرازی می باشد که این لیمو نسبت به بقیه لیموها کوچک تر و گردتر و اسیدی تر هستند.

این لیموها دارای ویتامین C هستند و از قلب مراقبت کرده و خطر آسم را کاهش می دهند.

ما در مجموعه خود لیمو ترش شیرازی را همراه مربای سیب و ترشی آن به فروش می رسانیم و شما می توانید با مراجعه به سایت به صورت اینترنتی خرید نمایید.

این محصولات همه ارگانیک و کاملا بهداشتی و طبیعی تهیه شده اند و می توانید از تازگی آن اطمینان کامل داشته باشید.

ترشی لیمو ترش یکی از خوشمزه ترین و می توان گفته از پر خاصیت ترین ترشی ها می باشد. ترشی لیمو ترش اصالتا برای عربستان می باشد و بیشتر به صورت تند تهیه می شود و در کنار انواع پلوها و کباب ها بسیار دلچسب خواهد بود. شاید برای شما هم جالب باشد که از لیمو ترش ترشی تهیه می شود اما مطمئن باشید اگر یکبار این ترشی را تهیه کنید طعم و مزه آن از یاد شما نخواهد رفت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها