بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۳۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰

تصمیم جدی خود را برای شروع تجارت گرفته بودم ولی نمیدانستم روی چه محصولی کار کنم بهتر است و درصد موفقیت بیشتری دارد تا اینکه با مشورت با یکی ازهمکارانم کسب و کار خود را در زمینه کود شروع کردم و به کمک خدا حال تمام ثروتم را به کود مدیونم که در زندگی من مانند یک شاه کلید عمل کرد.

کود میکرو

گیاهان برای رشد به نیاز به مواد مغذی بسیاری دارند که می توانند این مواد را از کود میکرو قیمت این کود با توجه به نوسانات بازار خرید و فروش بسیار متفاوت بوده که خریداران می توانند برای آگاهی از قیمت دقیق محصول موردنظر به سایتها یا نمایندگیهای معتبر مراجعه کنند.

مواد مغذی که در این کود وجود دارد شامل روی، منگنز، آهن و غیره می باشد که نیاز گیاه به این مواد مغذی بسیار کم بوده اما استفاده از آن برای گیاهان بسیار مفید می باشد و به رشد آنها کمک بسیاری می نماید.

جالب است بدانید که کودهای شیمیایی به دو دسته میکرو المنت و ماکرو المنت تقسیم می شوند، در کودهای ماکرو المنت مواد مغذی بسیاری وجود دارد که از مهمترین مواد اصلی برای رشد گیاهان می باشد که اگر این مواد مغذی در هنگام رشد گیاهان وجود نداشته باشد میزان باروری و همچنین رشد آنها به خوبی انجام نمی گیرد و در برخی موارد منجر به از بین رفتن گیاه می شود.

این کود شیمیایی در صنعت کشاورزی جایگاه ویژه ای دارد، درست است که گیاهان برای رشد به این کود کمتر نیازمند هستند اما استفاده از آن ضروری می باشد. همنطور گه می دانید آهن از مواد مغذی است که در کود میکرو المنت یافت می شود که وجود این مواد در گیاهان به تشکیل سبزینه گیاه کمک بسیاری می کند.

کود

انواع کود جلبک دریایی به عنوان بهترین کود برای رشد گیاهان به حساب می آید و تامین کننده مواد غذایی با ارزش گیاه می باشد.

شرکت ما یک مرکز معتبر برای فروش انواع کود جلبک دریایی و با ارائه مشاورهای کارشناسان خود، این کود را با نازلترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد و شما عزیزان که قصد خرید دارید، می توانید به این مرکز مراجعه و از قیمت این کود مطلع شوید.

کود جلبک دریایی را می توان از محیط زیست بدون آسیب رساندن به آن برداشت نمود و دلیل اینکه جزء کود ارگانیک به حساب می آید بخاطر این است که از مواد ارگانیک به وجود آمده است.

این کود تاثیرات زیادی بر روی رشد گیاهان دارد و کودی است که می شود برای همه محصولات استفاده کرد اگر بخواهیم انواع کود جلبک دریایی را نام ببریم باید بگوییم که این کود از دو نوع جلبک به وجود می آید.

یک جلبکهایی که در عمق زیاد دریا به رنگ قرمز وجود دارد و دومی جلبکهایی که در عمق کمتر دریا به رنگ قهوه ای رنگ می باشد که هر یک عملکرد جداگانه از روی محصولات دارد و یکی دیگر از انواع جلبک دریایی پودری و مایع بودن آن است که در بعضی محصولات باید از مایع این کود استفاده شود و در بعضی محصولات به صورت پودری کود دهی می شود.

کود سبز

کود سبز را به خاک برگشت دادیم قسمت ریشه و قسمت هوایی آن پوسیده می شوند و دوباره به خاک بر می گردد، در زمینهای که شنی و سبک هستند کود سبز باعث چسبندگی خاک و در خاکهای سنگین و رسی باعث سبک و پوک شدن خاک می شود. ۲. افزایش ازت در خاک؛ کود سبز علاوه برمواد آلی مقداری ازت هم به خاک اضافه می کند که این مقدار بسته به شرایط و نوع گیاه ممکن است خیلی ناچیز و یا قابل توجه باشد.

به طور مثال اگر این گیاه بازگردانده به خاک از نوع خانواده بقولات باشد در صورت شرایط مساعد توانایی جذب و تثبیت ازت آزاد در هوا را دارند. خال آنکه اگر غیر از گیاه لگومینه به خاک برگردد فقط در شکل ازت اولیه تغییر ایجاد می شود و از نوع معدنی به الی تبدیل می شود ولی افزایش پیدا نمی کند. ۳. حفاظت از خاک؛ در زمانهایی از سال که خطر فرسایش خاک وجود دارد برای آنکه خاک بدون محافظ باقی نماند از یک گیاه برای پوشش آن استفاده می کنند.

این گیاهان پوششی در مناطقی که باران زیاد می بارد از نشست کردن خاکهای سنگین و همچنین از فرسایش پیدا کردن خاکهای سبک جلوگیری می کنند. علاوه بر این گیاهان پوششی در مناطق باد خیز روی خاک را می پوشانند و با کم کردن سرعت باد مانع از کنده شدن خاک می شود و آن را در جای خود نگه می دارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها