بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۲۳۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹

همواره به دنبال راهکاری برای ثروتمند شدن بودم تا اینکه با ایده پر طرفدار ظروف کسب و کار خود را آغاز کردم و با این اقدام در عرض یکسال شاهد افزایش سرمایه ام بودم و توانستم در دنیای ثروتمندان وارد شوم، دنیای ظروف بسیار وسیع است که در این مطلب سه مورد پر کاربرد آن را بیان می کنم.

ظرف یکبار مصرف

از ظرف یکبار مصرف همواره به‌عنوان دوستدار محیط ‌زیست یاد می‌شود؛ البته این تعریف، بسته به جنس ظروف تولیدی متغیر است؛ برای مثال ظروف یکبار مصرفی که ترکیبات سازنده آن گیاهی است، به ‌راحتی در محیط‌ زیست تجزیه می‌شود، در حالی که ظروف یکبار مصرف پلاستیکی، نه تنها تجزیه نشده، بلکه برای سلامت انسان و محیط‌ زیست مضر هستند. ظروف یکبار مصرف را می‌توان اغلب در رستوران‌ها، فست‌فودها و تالارهای پذیرایی مشاهده کرد. البته بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند به‌ جای استفاده از ظروف چینی یا شیشه‌ای از این ظروف استفاده کنند، چرا که ساختار این ظروف به نحوی است که نه نیاز به شست‌وشو دارند و نه می‌شکنند.

ظروف نقره

غذا و نوشیدنی های خود را در ظروف نقره میل کنید، استفاده از ظروف نقره از دیرباز امری مرسوم بوده است. به دلیل فواید زیاد ظروف نقره، همواره مردم از آن برای ظروف مصرفی خود استفاده کرده اند. هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان خوردن غذا در ظروف نقره فواید زیادی دارد. نقره کاملا بدون باکتری است، از این رو بسیار اهمیت دارد که غذا و نوشیدنی های خود را در ظروف نقره میل کنید. ظروف نقره نیازی به استرلیزه کردن با قرار دادن زمانی طولانی در آب جوش ندارند. تنها یک شستشوی ساده با آب گرم کافی است. نقره نه تنها خود باکتری ندارد بلکه توانایی از بین بردن باکتری ها را دارا است.

ظرف شکلات خوری

ایرانیان از دیرباز به مهمان نوازی معروف بوده اند و همیشه تلاش کرده اند بهترین ظروف را برای پذیرایی از میهمانهای خود استفاده کنند. یکی از ظروف مورد استفاده در مجالس ایرانیان ظرف شکلات خوری شیک و رنگارنگ است. قرار دادن یک ظرف پر از شکلات های مختلف و رنگارنگ در روی میز پذیرایی هر منزلی، نشانه اهمیت دادن به این خوراکی دم دستی در ملاقات های مختصر و کوتاه است، حتی می توان به راحتی این ظرف را در شرکت ها، ادارات و فروشگاه ها برای پذیرایی مختصر در بین همکاران و مراجعین مشاهده کرد. یک شکلات خوری جذاب و زیبا با انواع شکلات های رنگی و متنوع می تواند پذیرایی شما را در هر مکانی مخصوصا خانه کامل نماید. وسایل پذیرایی از مهمان جزئی از دکوراسیون شما به شمار می رود زیرا از آنها برای چیدمان میز پذیرایی خود استفاده می کنید. از این رو باید برای خرید آنها وسواس زیادی به خرج دهید تا بتوانید یک پذیرایی خوب از مهمانان تان داشته باشید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها