بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۳۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۰

مردم برای داشتن یک تفریح خوب نیاز به یک زیلو و زیرانداز مناسب میباشند. هر کدام از زیلو و زیرانداز های تولیدی مصارفی دارد و برای منزل و مسافرت جایگاهی پیدا میکند. افراد با توجه به نوع مصرف و کیفیت و سلایقی که دارند زیرانداز و زیلوی مناسب را انتخاب میکنند. حال بیایید با هم با چند نمونه از این محصول آشنا شویم.

زیلو مسافرتی

مردم کشور ما به تفریح و سفرهای خانوادگی علاقه زیادی دارند، زیلو مسافرتی از جمله تجهیزات و لوازمی است که در همه این مسافرتها به همراه آنان است و از گذشته های دور تا امروزه عادت پهن کردن زیلو ساده و قدیمی یا طراحی جدید آن، در طبیعت و لذت بردن از زمان به خصوص در روزهایی مانند سیزده بدر در کنار خانواده وجود دارد. به همین خاطر به مرور و با گذشت زمان زیلو مسافرتی قدیمی جدید ساده با شکل و رنگهای مختلف وارد بازار شد تا مردم با گستره انتخاب بیشتری زیلوی مناسب تفریحات خود را خریداری کنند، که در این شرایط نیز تحولات و ابتکار بیشتری در تولید و توزیع نمونه های زیلو ایجاد گردید و بر جذابیت آنها بیشتر افزوده شد.

زیلو حصیری

زیلو حصیری را می توان به عنوان یکی از قدیمی ترین زیراندازهای ارائه شده به بازار فروش، معرفی نمود در تهیه این نوع زیلو از نوعی نی یا الیاف گیاهی مردابی استفاده می شود به تدریج زیلوهای حصیری پلاستیکی جایگزین مناسب این نوع زیلوها شده و با استقبال زیادی در بازار فروش مواجه شدند طراحی زیلو حصیری پلاستیکی شبیه به زیلوهای می باشد که با الیاف گیاهی تهیه شده است از ویژگیهای مهم زیلو و سبد مسافرتی حصیری ضد آب بودن آن است این محصول بسیار سبک بوده و حمل و نقل آن نیز آسان می باشد این نوع زیلو مسافرتی گرد و خاک را جذب نکرده و شستشوی آن نیز راحت است.

کوله پشتی کوهنوردی گایا

در بسیاری از فروشگاه ها انواع مختلفی کوله پشتی کوهنوردی گایا به فروش می رسد که دارای انواع برندهای مانند گایا می باشد که از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه بوده است. کوله پشتی کوهنوردی دارای سایزهای مختلفی می باشد که این سایزها ممکن است کوچک، متوسط و یا بزرگ باشند و این کوله پشتیهای بزرگ فضای بیشتری دارند و کوله پشتی کوچک و یا متوسط دارای فضای کمتری می باشند. همچنین شما می توانید متناسب با طولانی بودن مسیر و میزان وسایل مورد نیازی که برمی دارید، این کوله پشتیها را خریداری نمایید. برای تولید کوله پشتی کوهنوردی در سایزهای بزرگتر به پارچه و مواد بیشتری نیاز دارید و همچنین وزن آن سنگین تر از کوله پشتی کوهنوردی در سایزهای کوچک می باشد. کوهنوردان هرچه در ارتفاع بالا تر کوهنوردی کنند به تجهیزات و لوازم بیشتری نیاز دارند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها