بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۲۳۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۰

اولین راهکار افراد ثروتمند این است آنها هوش مالی بالایی دارند و فرصتهای شغلی ناب را از دست نمی دهند، همچنین آنها دارای یک برنامه دقیق و مسنجم هستند و سوم پول حاصل از درآمد خود را بیهوده خرج نمی کنند بلکه دوباره با آن پول کار می کنند تا سرمایه شان افزایش یابد، من نیز با الگو برداری از این افراد موفق تصمیم گرفتم وارد حوزه پر سود عرقیجات گیاهی بشوم که در چند ماه توانستم با برنامه دقیق و خود باوری در این مسیر رشد کنم و ثروت بالایی را به دست آورم.

عرق رازیانه

عرق رازیانه یکی از پر خواص ترین عرقیات گیاهی می باشد، رازیانه یا بادیان گیاهی زمستانی است که از خانواده سبزیجاتی مانند کرفس و هویج وحشی است و مانند آن‌ها پیاز سفید رنگ با ساقه‌های بلند است. رازیانه از لحاظ ظاهری شبیه به کرفس و از نظر طعم شبیه به شیرین بیان است. اصل رازیانه به کشور های مدیترانه ای برمی‌گردد اما به دلیل فراوان بودن خواص رازیانه امروزه در بسیاره از کشورهای جهان از جمله ایران مورد توجه قرار گرفته است. در طب سنتی ایران، از رازیانه به گیاه ضدبلغم و صفرا یاد می‌شود چون رازیانه طبع گرم و خشکی دارد. قسمت های مورد استفاده از رازیانه عبارتند از: بذر، برگ و ریشه.

عرق شوید

عرق شوید طبیعت گرم و خشکی دارد و منبعی غنی از ویتامین B12، کلسیم، آهن و منگنز است. عرق شوید خواص و فواید درمانی بسیاری بدن دارد. عرق شوید حاوی فلاونوئید و ویتامین B کمپلکس بوده که موجب ترشح بعضی آنزیم‌ها شده و هورمون‌ها را فعال می‌کند که این دستور تأثیر آرام بخشی و خواب آور دارد. علاوه بر این عرق شوید خواص ضد باکتری داشته و به همین دلیل می‌تواند با عفونت باکتریایی مبارزه کرده و اسهال را درمان کند. از دیگر خواص عرق شوید می‌توان به مواردی مانند تقویت معده، تقویت اعصاب، قاعده آوری، بادشکن، کاهش چربی خون، بازسازی سلول‌های کبدی، رفع سوء هاضمه، درمان نفخ، استفراغ و سکسکه اشاره کرد.

عرق گلاب

عرق گلاب را می توان معجزه طبیعت نامید که علاوه بر مصرف خوراکی، خواص و فواید بسیاری نیز در این عصاره نهفته است که در درمان بسیاری از دردها و بیماری ها می‌تواند مثمرثمر باشد. البته این خواص درمانی تنها در گلاب های باکیفیت یافت می شود و نباید از این ماده خوشبو که در کشور به صورت فراوان یافت می شود غافل ماند. گلاب یا ماءالورد در واقع مایع حاصل از تقطیر گلبرگ‌های گل سرخ با نام علمی Rosa damascena از خانواده Rosaceae است که معمولا در اواخر اردیبهشت و خرداد برای عرق گیری جمع آوری می‌شوند. در طب سنتی ایرانی طبع گلاب را مرکب القوی و مایل به سردی می‌دانند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها