بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۲۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
 ماهی از جمله مواد غذایی است که تاثیرات زیادی بر سلامتی دارد. فواید ماهی بر سلامتی بسیار مهم است که بسیاری از پزشکان بر این باور هستند افراد می توانند با استفاده از ماهی خطر ابتلا به بیماری های مزمن مانند سرطان را کاهش دهند. یکی از فواید بسیار مهم ماهی جلوگیری از پوکی استخوان است.سلطان ماهی یکی از مجموعه های پرورش دهنده ماهی اوزون برون است که صادرات و بسته بندی خاویار ماهی اوزون برون را نیز انجام می دهد. همچنین، افراد زیادی برای خرید خاویار ماهی اوزون برون و یاماهی اوزون برون اقدام می کنند. در ادامه تلاش می کنیم به فواید ماهی بر سلامتی بپردازیم.

منبع غنی از فسفر

ماهی اوزون برون سرشار از فسفر است. مطالعات بسیار زیادی در این رابطه انجام شده اند و همگی آنها به این موضوع اشاره می کنند ماهی منبع غنی از فسفر است. محتوای فسفر موجود در ماهی را تقریبا با هیچ ماده غذایی دیگر نمی توان مقایسه کرد. پزشکان و کارشناسان سلامتی به این موضوع اشاره می کنند افرادی که می خواهند از سلامتی خود محافظت نمایند باید استفاده ماهی را مد نظر قرار دهند. ماهی به طور ویژه برای سلامت استخوان ها و مغز مفید است.

ماهی اوزون برون یکی از ماهی های خاویاری است که طعم بسیار لذیذی دارد و امروزه افراد زیادی ترجیح می دهند این ماهی را میل کنند. طبع ماهی اوزون برون سرد و مرطوب است. در نتیجه، توصیه می شود کسانی که می خواهند ماهی اوزون برون را میل کنند، گرمیجات را به غذای خود بیافزایند تا از بروز سردی جلوگیری نمایند. همچنین، ارزش غذایی این ماهی بسیار بالاست و به ارتقا سلامتی کمک می کند.  

جلوگیری از پوکی استخوان

پوکی استخوان یکی از بیماری هایی است که این روزها شاهد آن هستیم. مطالعات نشان می دهند یکی از دلایل مهم ابتلا به پوکی استخوان کاهش محتوای فسفر استخوان هاست. غذاهای آماده از جمله موادی هستند که می توانند میزان جذب فسفر را در بدن کاهش دهند. کاهش فسفر بدن می توان باعث تحلیل استخوان ها شود. سلطان ماهی حاوی فسفر زیادی است و مصرف مداوم آن سبب می شود فسفر مورد نیاز به بافت استخوانی بدن برسد. این امر باعث می شود خطر ابتلا به بیماری های مزمن استخوانی به میزان زیادی کاهش پیدا کند.

حفظ بافت دندان ها

اگر به اطرافیان خود نگاهی بیاندازید، متوجه می شوید بیماری های دندانی بیشتر از گذشته رواج پیدا کرده است. افراد زیادی دندان های خود را از دست داده اند و افراد زیادی از دندان مصنوعی استفاده می کنند. یکی از دلایل این امر کاهش فسفر در بدن است. پزشکان همواره به این موضوع اشاره می کنند استفاده از فسفر برای نوجوانان و کودکان بسیار مهم است و باعث می شود آنها دندان های سالمی در بزرگسالی داشته باشند. با استفاده از سلطان ماهی می توانید فسفر مورد نیاز بدن را تامین کنید و دندان های سالمی داشته باشید.

حفظ سلامت مغز

یکی از فواید بسیار مهم مصرف سلطان ماهی حفظ سلامت قلب است. فسفر از جمله موادی است که به طور مستقیم بر سلول های مغزی اثر می گذارد. مطالعات نشان داده اند افرادی که از ماهی استفاده می کنند در مقایسه با کسانی که به مصرف ماهی توجهی ندارند، حافظه بیشتری دارند. استفاده از ماهی برای تقویت حافظه بسیار مناسب است و اجازه نمی دهد فرد به بیماری های مغزی از جمله سکته مغزی مبتلا شود. ماهی جریان خون به مغز را بالا می برد و باعث می شود مغز در شرایط مناسبی قرار گیرد.

فواید دیگر ماهی اوزون برون

سلطان ماهی فواید بسیار زیادی بر سلامتی دارد. یکی از فواید بسیار مهم این ماهی جلوگیری از فقر آهن است. گوشت ماهی غنی از آهن است که باعث می شود ساخت گلبول های قرمز خون در بدن افزایش پیدا کند. این مسئله باعث افزایش خونرسانی به بافت های مختلف بدن می گردد و آنها را در وضعیت مناسبی قرار می دهد. همچنین، استفاده از ماهی باعث نرمی عروق خونی می شود و این امر خونرسانی به قلب را تسهیل می سازد. در نتیجه، خطر ابتلا به سکته قلبی کاهش پیدا می کند و سلامت عمومی افراد بالا می رود.

نکات مهم برای خرید خاویار ماهی اوزون برون

خاویار ماهی اوزون برون از جمله مواد غذایی است که این روزها طرفداران بسیار زیادی دارد. اگر می خواهید برای خرید خاویار ماهی اوزون برون اقدام کنید باید به مراکز معتبر خرید بروید. همچنین، بهتر است قبل از خرید خاویار ماهی اوزون برون مشاوره های رایگان و تخصصی خرید خاویار را دریافت کنید. خرید خاویار ماهی اوزون برون فواید زیادی بر سلامتی دارد. خاویار به حفظ سلامتی سیستم عصبی کمک می کند و می تواند به عنوان درمان مکمل برای میگرن در نظر گرفته شود. همچنین، خاویار به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند و یک ماده غذایی ضد سرطان است.

ماهیان خاویاری عضوی از خانواده Acipenseridae هستند که شامل 22 گونه مختلف می باشند. به طور کلی ، ماهیان خاویاری منفرد هستند و قبل از بازگشت به رودخانه ای که برای تولید مثل در آنجا متولد شده اند ، چندین سال را در دریا می گذرانند. ماده ها از ۲۰۰ هزار تا ۶ میلیون تخم می گذارند که چسبناک هستند و به بستر شن می چسبند. در طول تخم ریزی ، افراد بالغ غذا نمی خورند. هنگامی که بچه ماهی ها رشد می کنند ، شروع به مهاجرت به پایین دست می کند و یک ماهی بالغ قبل از رسیدن به بلوغ جنسی ، 7-8 سال را در دریا می گذراند. امروزه این ماهیان در معرض انقراض و نابودی قرار دارند. برای جلوگیری از نابودی خاویار ازون برون دریایی ، شما می توانید به طور قانونی ، آن را فقط از صاحبان مزارع آبی که در آن ماهی برای تولید خاویار رشد می کند ، خریداری کنید. خاویار ازون برون ، پشت خاکستری مایل به قهوه ای و شکم زرد دارد.

برای خرید ماهی و خاویار اوزون برون به کجا مراجعه کنیم؟

امروزه، اینترنت به درگاه مناسبی تبدیل شده است که تمامی افراد برای یافتن هر نوع کالا و یا خدماتی به آن اعتماد می کنند. از اینترنت می توان برای یافتن مواد غذایی نیز استفاده کرد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید شما می توانید ماهی را به صورت آنلاین خریداری کنید. تا بدینجا تلاش کردیم به این موضوع بپردازیم که ماهی اوزون برون خطر ابتلا به پوکی استخوان را کاهش می دهد.
ماهی اوزون برون سرشار از فسفر است. فسفر به بافت دندانی و استخوانی نفوذ می کند و آن را سفت و محکم می سازد.اگر به دنبال یک مرکز معتبر برای خرید ماهی و خرید خاویار ماهی اوزون برون هستید، می توانید به مرکز سلطان ماهی (soltanmahi.com) مراجعه کنید. این مرکز از پرورش تا صید ماهی همراه شماست و محصولات با کیفیتی را به شما عرضه می کند.

سلطان ماهی مرکز پرورش و فروش ماهی و خاویار اوزون برون
شماره تماس: 01344838830
ایمیل: info@soltanmahi.com
آدرس: آستارا،لوندویل،آبادی: قره سو،خیابان ( جاده قره سو )،بن بست شهید شافعی

برچسب ها: تدبير24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها