بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷

شاید باور نکنید اما لیوان ها می توانند خوشبختی را به شما هدیه دهند اگر میپرسید چگونه باید بگوییم در جوامع امروزی لیوان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند به همین سبب در تلاش هستند بهترین آن ها را تهیه کنند و شما می توانید با فعالیت در این زمینه سود کلانی را کسب نمایید د رادامه مطلب انواع لیوان های پرفروش را معرفی کرده ایم با ما همراه با شید تا با آن ها آنشنا شوید.

لیوان دمنوش

استفاده از ظرفی که عایق حرارتی مناسب برای نوشیدنی های گرم ایجاد کند لذت استفاده از دمنوش را دو برابر خواهد کرد. لیوان دمنوش دوجداره همچون ماگ حرارتییکی از محصولاتی است که برای نوشیدنیهای گرم طراحی و تولید شده است.لیوان دوجداره بیشترین استفاده را در فضای کاری و خانه ها خواهد داشت محصول بسیار کاربردی و مناسب برای جایگزینی با لیوان یکبار مصرف طراحی شده است.دو نمونه از لیوانهای ماندگار که بیشترین فروش را تجربه کرده اند لیوان شیشه دوجداره و لیوانهای سرامیکی هستند.این محصولات ظرفیت نگهداری حرارتی بالایی دارند و به عنوان یکی از بهترین لیوانها برای حفظ حرارت نوشیدنی گرم مورد استفاده قرار می گیرند.لیوان شیشه ای دوجداره با قابلیت عایق حرارتی خود فضای مورد نیاز برای دم کردن انواع چای و گیاهان داروییرا فراهم می سازد.مواد به کار رفته در شیشه اجازه انتقال گرما به بیرون را به شکل آرام و با سرعت پایین می دهد تا به این طریق از کاهش یکباره دمای نوشیدنی جلوگیری نماید.

لیوان زنگان

وجود یک لیوان مرغوب و زیبا در دکوراسیون منازل می تواند بسیار خیره کننده باشد و نظر بینندگان را به خود جلب کرده است، مخصوصالیوان زنگان جدید نوع چینی که جلوه خیره کننده ای به خود اختصاص داده است. عموم مردم در زمان کار و فعالیت روزانه به خوردن انواع مختلفی از نوشیدنی عادت دارند چه سرد چه گرم که توصیه ما در این مقاله به شما این است که از لیوان های شفاف برند زنگان استفاده کنید و حس نوشیدن یک نوشیدنی در یک لیوان شفاف را از خود نگیرید. به دلیل همین تقاضا بالا، شرکت های تولید کننده زیادی به تولید و عرضه این محصول پر کاربرد با استفاده از مواد اولیه باکیفیت بالا پرداخته اند. یکی از برند های مطرح روز دنیا که در زمینه عرضه و تولید انواع مختلفی از بلور فعالیت دارد بلور زنگان است که جای خود را در دل افراد باز کرده و متقاضی زیادی دارد. این شرکت به دلیل مرغوبیت اجناسی که دارد سالانه انواع مختلفی از محصولات جدیدی طراحی کرده و روانه بازار روز می کند و صادرات محصولاتش را به اقصی نقاط کشور نمایانگر بوده ایم.

لیوان کاغذی

لیوان های کاغذی انواع مختلفی دارد که در زیر به تعدادی از آنها اشاره می کنیم: لیوان کاغذی پلی کربنات، لیوان کاغذی با جداکننده هوا، لیوان کاغذی ساخته شده با موم، لیوان کاغذی پایدار، لیوان کاغذی بازیافتی. لیوان کاغذی پلی کربنات برای انواع نوشیدنی سرد و گرم مناسب است و یک لایه جدا کننده پلی کربناتی دارد. لیوان با جداکننده هوا مناسب مایعات داغ می باشد و لایه جدا کننده نوشیدنی را گرم نگه داشته و از سوختن دست هنگام حمل لیوان جلوگیری می کند.همانطور که گفته شد لیوان کاغذی سفید قابلیت چاپ طرح مورد نظر مصرف کننده را بدون محدودیت در تعداد دارا می باشد. به طوری که می توان در مراسم خاص و یا دورهمی های خصوصی و یا همایشهای شرکتی و حتی برای پذیرایی در خطوط حمل و نقل از لیوانهای با طرح مورد نظر استفاده شود. برای نمونه در مراسم تولد فرزندانتان با چاپ عکس آنها بر روی لیوان می توانید خاطره فراموش نشدنی را برای آنها ایجاد کنید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها