بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۲۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که اولین مولتی میلیاردر خاندان خودتان باشید؟ شما می توانید با شروع فعالیت در حوزه چوب با روش های که من به شما می گویم به این امر دست پیدا کنید. در این مقاله با سه مورد از آن آشنا خواهیم شد.

چوب گیلاس

گره های یولکا به شکل نقطه ای می باشد و در راستای چوب گیلاس به صورت نا هماهنگ تکرار می شود. یولکا رنگی روشن دارد و افت آن نرم و درشت است. خرید و فروش این محصول به علت قیمت مقرون به صرفه آن مورد توجه بسیاری از طراحان قرار گرفته است.

بر اساس نوسانات قیمت در بازار چوب های وارداتی به خصوص چوب های روسی نمی ‌توان به طور دقیق بهترین قیمت روز انواع چوب روسی نراد، یولکا، ساسنا را مشخص نمود. اینقیمت بر اساس خشک یا خیس بودن و کیفیت چوب مورد نظر متغیر خواهد بود.این محصولات با توجه به ویژگی هایی که دارند می‌ توان از آن ها برای تولید سازه‌ های مختلف چوبی استفاده نمود.

چوب راش

همچنین با در نظر گرفتن درگاه های پرداخت اینترنتی در سایت، مشتریان می توانند پس از انتخاب چوب راش و ثبت سفارش محصول مورد نظر خود نسبت به پرداخت آن از طریق همین درگاه ها اقدام نمایند. برای دستیابی به سهمی بزرگ در بازار های چوب، تمام تلاش خود را جهت عرضه مرغوب ترین چوب های روسی خواهیم کرد.

در بازار خرید و فروش چوب روسی گرد قیمت های متنوعی را شاهد هستیم، این تنوع قیمتی به سبب نوع الوار و کیفیت آن ها ایجاد شده است. چوب روسی که از جنگل های کشور پهناور روسیه تهیه میشود در فصل زمستان برش خوره و به صورت الوار به کشور های مختلف صادر میشود.

چوب روسی

چوب کوکوبولو به دلیل عطر و بوی آن در دسته ی بهترین چوب روسی قرار گرفته و از گران قیمت ترین ها میباشد. چوب ارغوانی که به دلیل رنگ ارغوانی آن به نام معروف شده و در جنگل های آمریکای مرکزی یافت میشود. درخت پاک چوبه که از سرسخت ترین چوب های جهان میباشد. چوب Pink Lvory این چوب از کمیاب ترین های جهان است و در ساخت دسته های چاقو و بیلیارد استفاده میشود. چوب Agra Wood از روغن این درخت در طب چینی استفاده ی فراوانی میشود. چوب صندل که به خاطر عطر و بوی آن در صنعت عطر سازی استفاده میشود. و بالاخره چوب Afracan Blackwood که ویژه ی جنگل های آفریقا بوده و چگالی بالایی دارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها