بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۳۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹

متاسفانه بیشتر مردم فکر می کنند همه ثروتمندان امکانات و تحصیلات عالی داشتند که این یک باور غلط است چون من بدون امکانات و تحصیلات کم توانستم در حوزه چوب ثروتمند شوم در این مقاله قصد دارم به شما کمک کنم تا شما هم پولدار شوید.

چوب صندل

اگر تا الآن برای خرید سرویس خانگی چوبی به مراکز خرید رفته باشید، نام چوب صندل بسیار به گوش شما خورده است. در این نوشته به مواردی نظیر قیمت چوب روسی رنگ شده، خرید و فروش چوب روسی رنگ شده عمده و بهترین قیت روز آن می پردازیم. تمام چوب هایی که از روسیه به کشور ایران وارد می‌ شود در بازار داخلی تحت عنوان چوب روسی شناخته شده که از انواع متنوعی برخوردار است.

با توجه به تنوع زیاد، قیمت توزیع چوب روسی رنگ شده متفاوت می باشد و با توجه به نوسانات بازار نمی توان قیمت ثابتی را برای این محصولات تعیین نمود.

چوب کاج

روسیه به دلیل برخورداری از درختان و جنگل های انبود یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان چوب کاج به شمار می آید و به علت همسایگی این کشور به ایران بیشتر چوب وارداتی ما از این کشور تامین می گردد. واردات چوب روسی مدتهاست که در بازار چوب ایران رواج داشته است. دلیل واردات قابل توجه چوب روسی در ایران کمبود تولید چوب در این کشور نیست، کشور ایران میز خود یکی از تولید کنندگان چوب است اما به دلیل جلوگیری از آسیب دیدن جنگل ها و اکوسیستم کشور اقدام به واردات چوب از روسیه کرده است تا بتواند از نابودی درختان جلوگیری نماید.یکی دیگر از علل واردات چوب روسی برخورداری از مرغوبیت و همینطور قیمت مقرون به صرفه است.

چوب گردو

راد نوعی درخت کاج می باشد. از ویژگی مهم این نوع چوب می توان به ارزان قیمت بودن آن اشاره کرد که به طور قابل توجهی مورد استقبال فعالان حوزه چوب گردو و صنعتگران قرار گرفته است. چوب ساسنا نوعی کاج‌ است که بر اساس نرمی، وزن کم و اقتصادی بودن در بسیاری از صنایع چوبی نظیر الیاف سازی، ام دی اف، نئوپان و تخته سه‌لا به کار گرته می شود. این نوع چوب کمی قرمز و صورتی بوده و دارای بافتی درشت بسیار سفت می باشد. قیمت چوب روسی سانسا در مقایسه با سایر انواع چوب مقرون به صرفه می باشد. چوب روسی یولکا از نمونه ‌های سوزنی برگ است. این نوع چوب محصول درخت چوب اسپروس می باشد و در گروه چوب هایی با بافت نرم قرار می گیرد. این محصول برای تولید مصالح چوبی ساختمانی، طراحی دکوراسیون داخلی و … مورد استفاده قرار می گیرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها