بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۰

افرادی که به دنبال شغل دوم هستند که بتوانند علاوه بر درآمد زایی به کارهای دیگرشان لطمه وار نکند من با بررسی انواع مشاغل کسب و کار در حوزه کاشی را انخاب کردم و فقر از طریق یک گوشی به ثروت رساندم حال باهم به معرفی انواع کاشی می پردازیم.

کاشی استخری

پیش از انتخاب کاشی استخری لازم است بدانید که استخر شنا کردن یک محیط کاملا اسیدی-قلیایی است که به طور دائم در تماس با آب است در نتیجه کاشی استخری یک سری ویژگی های خاص باید داشته باشد تا بتوانند این میزان اسیدی و قلیایی بودن محیط را تحمل کند. همین خصوصیات است که کاشی استخری را از سایر انواع کاشی و سرامیک متمایز می کند. به طور کل هر نوع کاشی و سرامیکی با توجه به چگونگی نصب آن و زیرسازی مناسب عمر می کند که بین 5 تا 10 سال است اما کاشی های استخری به دلیل ریز بودن و پوشش اندود شده و محکم کاشی که به خوبی از آن نگهداری می کند در حدود 15 تا 20 سال دوام می آورد. استفاده از سنگ های گرانیتی نیز در استخرهای داخلی می تواند عمری بین 7 تا 12 سال را برای استخر شما رقم بزند.

کاشی الوند

از آنجایی که کاشی الوند و سرامیکها به شکلهای گوناگون هستند در نتیجه اگر شما یک فرد با سلیقه باشید با چیدمان خوب آنها در کنار هم یک شکل هندسی بسیار جذاب را به وجود می‌آورید که زیبایی محیط را چندین برابر افزایش خواهید داد در نتیجه کاشی و سرامیکها نقش به سزایی در زیباسازی محیطهای بیرون خانه دارند به گونه‌ ای که شما می توانید زمینهای ناهموار را با استفاده از این کاشیها هموار ساخته و علاوه بر آن محیط را نیز تمیز تر نمایید که عبور و مرور در آن آسان تر شود.

کاشی آرین

کاشی آرین با سیمان و چسبهای مخصوص مورد نصب واقع می شود که تولیدکنندگان بر اساس بالاترین نوع کیفیت این محصول را طراحی و تولید خواهند کرد. فاکتورهای مختلف وجود دارد مانند: سایز، مدل، طرح، ضخامت می باشد که باعث می شود قیمت آن نسبت به هم متغییر باشد درصد شکستگی این محصول نسبت به بقیه نوع سرامیک و کاشی کمتر می باشد تا اینکه مشتری از کشورهای خارجی نیز خواستار خریداری این نوع از محصول شده اند. شما خواهید توانست به راحتی در متراژ متفاوت این محصول را تهیه و خریداری بفرمایید که موجب زیبایی خاص در قسمت مورد نظر خانه می شود. بسته بندی این محصول به طوری می باشد که در هر بسته نسبت به تعداد آن متغییر می باشد و فروش آن نسبت به طرح و رنگ خواهد بود تا اینکه به صورت متراژی به فروش می رسد.امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی مدلهای مختلف از کاشی و سرامیک به بازار آمده است که هر کدام از آن دارای طرح و رنگ بندی متفاوت می باشند. همچنین این محصول در هر قسمت که مورد نظر شما باشد به جز جاهای ناهموار مورد نصب واقع می شود حتی در استخر، اداره، مساجد و غیره نیز استفاده می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها