بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۲۳۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶

زمانی که داشتم در جلوی آینه از محصولات آرایشی استفاده می کردم به فکرراه اندازی کسب وکار در حوزه آینه گرفتم و پس از استارت کار به سود بالایی دست پیدا کردم. شروع کسب و کار من از محصولاتی می باشد که در زیر به آنها اشاره شده است.

آینه جورچین

قیمت آینه جورچین در واقع به قرار گیری آینه‌ها به اشکال مختلف در نظمی پازل وار در کنار یکدیگر بستگی دارد. این آینه‌ها در شکل و طرح مورد نظر برش می‌خوردند و لبه‌های آن پخ کاری می‌شود و سپس بر روی دیوار و سطح مورد نظر به شکل پازل یا جورچین در کنار هم چیده می‌شوند.آینه‌های رنگی بیشترین کاربرد را به عنوان آینه جورچین دارند. این نوع آینه به دلیل بازتاب قسمت بندی شده خود از محبوبیت بسیاری برخوردار است.

آینه بک لایت

قیمت آینه بک لایت در واقع به تنوع و کیفیت آن بستگی دارد. این آینه با منتشر کردن نور می‌تواند چهره شما را کاملاً روشن نگه‌داشته و همین امر باعث می‌شود. تا شما دید بهتری روی میکاپ خود داشته باشید. عمدتاً آینه قدی بک لایت گریم که برای میکاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد، را با نورپردازی چراغ‌های ال ای دی می‌شناسیم که این چراغ‌ها ضخامت بسیار کمی داشته و در قسمت پشت آینه قرار می‌گیرد.کاربرد آینه های گریم و میکاپ بک لایت معمولاً رایج‌ترین آینه های گریم و میکاپ بک لایت را به صورت دیواری و رومیزی می‌توان معرفی کرد. به هر حال آینه دیواری به‌راحتی می‌تواند بدون اینکه فضای آن‌چنان خاصی را اشغال کند، کارایی و کاربرد خود را به نمایش بگذارد.

آینه پازلی

قیمت آینه پازلی نیز بسته به نوع و طرح آینه های استفاده شده در آن متفاوت است. آینه پازلی امروزه در چیدمان منازل و ادارات مورد استفاده قرار می گیرد و توجه بسیاری از افراد را توانسته به زیبایی خود جلب کند. آینه پازلی از چندین آینه کوچک در طرح ها و رنگ های مختلف تشکیل شده است. از آن جایی که آینه پازلی معمولا از چندین تکه تشکیل شده، بازتاب نور را چندین برابر می کنند. آینه پازلی به عنوان یکی از انواع آینه های تزیینی در بازار معروف است. این نوع آینه ها بیشتر در خانه ها، اماکن مسکونی، تجاری و اداری استفاده می شوند.جلوه زیبایی که آینه های پازلی به محیط می بخشند بسیار چشم نواز است. مانند هر آینه ی دیگری می توانند نور را انعکاس دهند و سبب روشن تر دیده شدن اتاق و همچنین ایجاد توهم در بزرگ دیده شدن محیط گردنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها