بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۲۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

همه افراد در جامعه علاقه دارند با بودجه مالی بالا سفر کنند و در سفر خود کاملا از پول خرج کنند. یا با جیب پر از پول به سفر بروند. اما افرادی که ثروتمند شده اند این تفکر را ندارند آنها از غذا های رستورانی پرهیز میکنند. راه های کلیدی برای ثروتمند شدن وجود دارد اما کمتر افرادی از آنها این نکات طلایی را رعایت میکنند. من با این مقاله نکات طلایی در زمینه بادام زمینی را رعایت کرده و الان جزوی از افراد ثروتمند هستم. این مقاله در مورد بادام زمینی شما را آشنا میکند.

بادام زمینی گلستان

بادام‌ زمینی گلستان را می‌ توان جزو مغزهای خوشمزه نمکی و مقوی در نظر گرفت که خواص بسیار زیادی برای سلامتی و اندام‌های مختلف بدن دارد. گیاه بادام زمینی یا پسته زمینی که به نام بادام خاکی نیز شهرت دارد، بومی مناطق گرم بوده و میوه آن به صورت خام، بو داده و یا فرآوردههای مختلف نظیر روغن بادام زمینی، کره بادام زمینی و غیره مصرف میگردد. در ایران بادام زمینی عمدتاً در شمال کشور و تا حدودی در کردستان و خوزستان هم کشت میشود. بادام زمینی یکی از محصولات کشاورزی است که در معرض خطر آلودگی به آفلاتوکسین قرار دارد. متاسفانه حدود25% بادام زمینی و فرآورده های آن در جهان، آلوده به آفلاتوکسین میباشند.

بادام زمینی مزمز

بادام زمینی مزمز که معمولا" جزو مغزها شناخته می شود، از خانواده حبوبات است ولی به علت اینکه تمام مواد موجود در بادام هندی و بادام درختی را دارا می باشد، آن را در این شاخه قرار می دهند. لبته اثرات ناشی از اشعه های مضر با مصرف مداوم ضد آفتابها جلوگیری می شود ولی تأمین و رساندن مواد اولیه و مغذی به بدن برای محافظت از پوست و جبران و ترمیم آن، با جای دادن مواد غذایی و پروتئینی مورد نیاز بدن و زمان استراحت کامل جبران می شود. بادام زمینی حاوی منابع غنی از ویتامین و مواد معدنی و آنتی اکسیدانها است که بسیاری از مردم ترجیح می دهند آن را در رژیمهای غذایی روزانه خود قرار دهند.

بادام سنگی

بهترین میان وعده برای افراد بادام سنگی عمده ارگانیک درجه یک می باشد که با خرید اینترنتی با تضمین کیفیت می توان آن را به رژیم غذایی خود اضافه نمود. با افزودن بادام سنگی به رژیم غذایی می توان مواد معدنی دیگر که برای بدن ضروری می باشد مانند پتاسیم، منیزیم و فسفر و باعث سالم نگه داشتن بدن می باشد را به بدن رسانید.بادام همچنین به دلیل این که آنتی اکسیدان قوی می باشد می‌تواند از استرس های اکسیداتیو که در بدن ایجاد می شود جلوگیری نمود و باعث مقابله با عوامل سرطان زا شد زیرا آنتی اکسیدانها به مولکولهای سلولهای بدن کمک می کند تا بتواند از خود در مقابل استرسهای اکسیداتیو محافظت نماید. بادام سنگی از نظر ظاهری دارای پوسته محکمی می باشد که با دست قابل باز شدن و شکستن نیست و حتما باید با یک شی سخت شکسته شود، بادام کاربردهای بسیار زیادی دارد به طور مثال شیر بادام از بادام به دست می آید و سرشار از کلسیم و مواد مغذی دیگر می باشد که جایگزین شیر حیوانی می باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها