بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۳۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

یکی از تکنیک هایی که می توان با استفاده از آن به ثروتی انبوه رسید تمرکز بر روی تبلیغات است به طوری که افراد احساس نیاز به محصول شما داشته باشند و برای تهیه آن اقدام کنند، من توانستم با تبلیغات گسترده کشمش در این عرصه به موفقیت برسم و در ادامه بهترین انواع آن را به شما معرفی خواهم کرد.

کشمش ایران

امروزه در فروشگاه ها و بازار شما به طور بسیار گسترده ای شاهد انواع قیمت کشمش ایران هستید چرا که ایران در زمره پربارترین این محصول قرار گرفته است. انواع کشمش: کشمش سبز که معمولا خیلی کشیده است و محصولی ارزشمند برای صادرات است. کشمش پلویی که این نوع به رنگ قهوه ای روشن است و ظاهر آن گرد و بیضی شکل است. کشمش زرد که این نوع کشمش هم اکثرا صادراتی است و به همین دلیل تولید کننده برای اینکه محصول ماندگاری بالایی داشته باشد به آن تیزاب می زند رنگ طلایی و زرد این محصول بخاطر وجود همان تیزاب است.

مویز هسته دار که از انگور سیاه تهیه می شود و بسیار خواص بالایی دارد یکی از خاصیت های معروف مویز این است که از آلزایمر جلوگیری می کند و برای بچه هاو همچنین محصل ها بسیار مقوی است و باعث تقویت حافظه آنها می شود. کشمش پلویی آفتابی هم همان نوع کشمش پلویی است اما با رنگ قهوه ای تیره بخاطر اینکه با نور مستقیم آفتاب خشک شده است.

کشمش پلو

یکی از استان های کشور که در صنعت باغداری و تولید انواع کشمش بسیار مطرح است، استان زنجان می باشد و قیمت کشمش پلو در این استان کاملا به صرفه است. انواع انگور شاهانی، عسگری و فخری در این استان تولید می شود که کشمش های مرغوبی نیز از آن ها به دست می آید. انگور عسگری دارای درختچه هایی با قد نسبتا بلند است و برگ های درشت پنجه بازی دارد که از آن ها در تهیه دلمه برگ مو استفاده می شود.

از آن جایی که خوشه های انگور عسگری بسیار درشت و پر می باشد ابعاد دانه های انگور عسگری نه درشت است و نه ریز و در رنگ های سبز، زرد، قرمز و سیاه وجود دارد و کشمش به تقویت فولیکول های مو کمک می کند و از ریزش مو جلوگیری می کند. کشمش می تواند به هضم غذا کمک کند و ممکن است یک روش ساده برای حفظ سلامت دستگاه گوارش شما باشد. کشمش سرشار از فیبرهای محلول است که حرکت مدفوع در روده را آسان می کند.

کشمش ارومیه

کشمش یک ماده سالم، مفید و لذت بخش برای افزودن به رژیم غذایی به طور کلی و در صورت مصرف متعادل (در یک رژیم غذایی متعادل) است. قیمت کشمش ارومیه با توجه به خواص بسیار آن کاملا مناسب است و کشمش منبع خوبی از مواد مغذی، مواد معدنی و کالری لازم، سرشاراز قند و کربوهیدرات و همچنین انرژی است. کشمش یک میان وعده سریع و آسان است که می توانید در طول روز در دسترس داشته باشید.

خرید عمده کشمش قهوه ای با قیمت عالی و صد در صد تضمینی از فروشگاه ما کاری است که در اطمینان خاطر میتوانید انجام دهید زیرا کارشناسان فروش ما مهارت زیادی در امر فروش دارند. می توانید بهترین نوع کشمش قهوه ای را از ما تهیه کنید. کشمش شامل منیزیم و پتاسیم است که به سم زدایی و تصفیه خون و به بهبود آکنه و جوش کمک می کند. کشمش همچنین حاوی رسوراترول است، یک ماده شیمیایی که برای سلامت پوست سر مفید است و این ترکیب با آهن موجود در کشمش، گردش خون را افزایش می دهد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها