بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲

برای رسیدن به ثروت و درآمد بالا از هر راحی که بخواهیم استفاده کنیم سختی هایی دارد، من نیز در راه تولید و عرضه انواع دمپایی و صندل سختی های زیادی را متحمل شدم اما هیچ وقت امید خود را از دست ندادم و با انگیزه برای رسیدن به هدفم تلاش کردم و حال نتیجه آن تلاش ها را دریافت کرده ام.

دمپایی قم

اگر از قد کوتاه خود ناراحت هستید می توانید با خرید مناسب ترین قیمت دمپایی قم یا دمپایی پاشنه دار با این مشکل مقابله کنید اما به قیمت ارزان، نوع اسپرت و طبی زنانه یا مردانه را تهیه نمایید و از مزایای دیگر این مدل های تابستانی برخوردار شوید که در اینجا بدان می پردازیم.

در اینجا با هم فواید پوشیدن صندل و دمپایی را در تابستان از نظر بگذرانیم تا ترغیب شوید این مدل کفش های تابستانی را خرید کنید:

با پوشیده دمپایی خطر عفونت پاها و انگشتان پا کم می شود- به گفته دکتر ارتوپد در تابستان پاها بیشتر عرق می کنند و اگر کفش و جوراب می پوشید، خطر عفونت زیاد می شود پس برای جلوگیری از این امر، پوشیدن دمپایی می تواند مفید باشد زیرا با پوشیدن دمپایی پاها هوای کافی دریافت می کنند و در صورت نیاز می توانیم پاها را بشوییم اما با کفش قادر به انجام این کار نیستیم.

دمپایی طبی

از فواید مهم پوشیدن دمپایی همین بس که روشی مفید برای سلامت پاها در تابستان است و اگر فواید یک بار پوشیدن صندل را بدانید، پس از این احتمالاً در پوشیدن دمپایی تردید نخواهید کرد حتی اگر بالاترین قیمت دمپایی طبی را خریداری کرده باشید. گرچه غالب مردم ترجیح می دهند کفش بپوشند تا دمپایی و این روش را مناسب می دانند و فرقی نمی کند هوا چه باشد، دوست ندارند با دمپایی بیرون از خانه بروند.

اما صندل ها چقدر برای فصل تابستان مفیدند؟ نه یک، بلکه چند مزیت دارند و این نکات را بهتر است از اینجا دریافت کنید و توجه نمایید که پوشیدن دمپایی برای سلامتی و همچنین شیک بودن مفید است اما بسیاری از مردم حتی در مورد آن نمی دانند و زحمت تحقیق را به خود نمی دهند.

افراد زیادی علاقمندند دمپایی بپوشند اما فواید آن را نمی دانند پس اکنون باید این افراد را از مزایای پوشیدن دمپایی آگاه کنیم تا دیگران را نیز تشویق به پوشیدن دمپایی کنند.

دمپایی قدیمی

بدون توجه به قیمت دمپایی قدیمی با خرید یک جفت صندل قدیمی یا دمپایی زنانه می توانید از مزایای پوشیدن دمپایی و کفش مناسب بهره ببرید زیرا پوشیدن کفش های راحت با سایز مناسب، نه تنها تعادل بدن شما را خوب می کند، بلکه احساس خستگی هم نمی کنید.

پوشیدن کفش نامناسب ابتدا نحوه راه رفتن را تغییر می دهد، همچنین خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها مانند تغییر در ساختار پاها، راه رفتن ضعیف، عفونت های قارچی، کمردرد، زانو درد، درد ساق پا و غیره را افزایش می دهد.

اگر می خواهید در طول روز برای چندین ساعت صندل بپوشید، مدلی را انتخاب کنید که کف آن نیز بلند است مانند صندل نیش گرانول که به آن صندل طب سوزنی می گویند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها