بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۲۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵

تنها مشاغل کمی هستند که می شود از آن هم نیاز های روزانه را رفع نمود و هم بخشی از آن را پس انداز کرد به همین خاطر بهتر است با ما همراه باشید تا نمونه ای از شغل ها را همچون تجارت انواع چرغها باهم مورد بررسی قرار دهیم.

چراغ تزیینی

بحث زیبا سازی همیشه و در همه جا مطرح است و چراغ تزیینی زیر ماشین سنگین به گونه ای است که انواع و اقسام اندازه ها برای آن وجود دارد و در جاهای مختلف ماشین به کار برده می شود. افرادی که به رانندگی در جاده ها علاقه مند هستند به خوبی می دانند که چه شغل پر دردسر و پر زحمتی را انتخاب کرده اند

و باید به خوبی مسائلی را برای خود فراهم آورند تا سختی و خستگی مسیر بر آنها اثر نکند زیبایی خودرو یکی از موضوعات داغ این روزها به شما می رود و هر کسی به سلیقه ای این اعمال را بر روی وسیله ی نقلیه ای که دارد پیاده می کند. درک درست از شیوه ی تزیین درست باعث می شود تا خودروی شما سلامت کامل داشته باشد.

چراغ دکل

موارد استفاده از این نوع چراغ دکل مستلزم این است که شما به خوبی بدانید که باید چگونه از آنها استفاده کنید تا هم به سلامت وسلیه ی نقلیه ی خود کمک کنید و هم جنبه ی قشنگی برای شما داشته باشد پرتاب نور در آنها متفاوت می باشند و این به خاطر فناوری و جنس موادی است که در آن به کار رفته است.

ماشین سنگین هم از این کار بی بهره نیستند و در جمع تزیینات مخصوص به خود قرار می گیرند و موارد زیادی برای آنها وجود دارد که با استفاده ی درست می تواند چشم هر کس را به سمت خود خیره کند.

چراغ راهنمایی

مهم ترین ترین چیزی که برای هر وسیله نقلیه لازم است نور مناسب و دزدگیر می باشد ولی چراغ راهنمایی زیر ماشین هم به شما کمک می کند تا ظاهر ماشین خود را قشنگ تر کنید. هر خودرو برای اینکه بتواند در محیطهای کم نور به سلامت حرکت کند و به مقصد برسد باید چراغهایی را داشته باشد.

و همچنین در کنار آنها نیز برای زیباتر شدن جلوه و رخ ماشین می تواند لوازم تزیینی از جمله چراغ را به آن اضافه کند که هر کدام از آنها رنگ و طرح مجزایی از خود دارند. قسمت زیرین ماشین جایی است که شاید افراد کمی به آن توجه می کنند ولی با رسیدگی به آن می توانید باعث جلب توجه شوید. چراغهایی که بدین منظور طراحی می شوند باید به قدری با کیفیت باشند.

که در مقابل عوامل خارجی از خود مقاومت مناسبی نشان دهند. بارش باران چون مستقیم به آنها می خورد باید آب بندی مناسبی داشته باشد تا مانع ورود آب به بخش برقی آن شود. اگر به زیباترین ماشینهایی که در این زمینه قرار دارند نگاه کنید می بینید که به چه روشهایی اقدام به نصب چراغ تزیینی می کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها