بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶

یکی از بهترین روش های کسب ثروت فعالیت در حوزه زعفران میباشد. افراد معدودی در این حرفه فعالیت میکنند چرا که هر کسی اطلاعات و توانایی کسب درآمد در این حوزه را ندارد و بسیاری از افراد از وارد شدن در حوزه های کاری پولساز واهمه دارند. من با بدست آوردن اطلاعات دقیق و جامع از زعفران توانستم به این حرفه وارد شوم البته اوایل سرعت رشد کمتر اما رفته رفته در این بازار شناخته شدم و در حال حاضر به صورت حرفه ای از این شغل کسب درآمد میکنم. حال بیایید بیشتر با این محصول آشنا شویم.

زعفران ریشه

زعفران دارای انواع مختلفی می باشد که شامل: زعفران ریشه سفید، پوشال و دختر پیچ می باشد که هر کدام دارای کیفیتی خاص و قیمتی متنوع می باشند. در زمان هخامنشیان از زعفران برای تزئین غذا و معطر کردن آن استفاده می کردند طبق آنچه که به ما رسیده حتی بعضی از پادشاهان بدنشان را با مخلوطی از روغن آفتابگردان و زعفران معطر می کردند و از بسیاری خواص درمانی آن استفاده می نمودند. زعفران کاربردهای زیادی دارد از جمله موارد مصرف آن در قدیم میتوان از مصرف زعفران در زمان ساسانیان برای آماده کردن کاغذهای گران نام برد و همچنین در رنگ کردن پارچه ها کاربرد داشت برای نامه نوشتن به پادشاهان و سلاطین مورد استفاده قرار می گرفت و علاوه بر اینها برای خوشنویسی و نقاشی نیز کاربرد زیادی داشت.

زعفران درجه یک

برخی افراد این گیاه را فقط یک ادویه و یا طعم دهنده می شناسند اما زعفران درجه یک از زمان قدیم یعنی روم باستان برای مصارف درمانی استفاده شده است و برای التیام بخشیدن به زخم و آرام نمودن مشکلات تنفسی از زرپران استفاده می کردند. این گیاه اگر به اندازه مصرف شود از خواص بسیار زیادی برخوردار می باشد که در ادامه برایتان شرح خواهیم داد. خوشبختانه ریشه تاریخی این ادویه قرمز رنگ به کشور ایران باز می گردد و شاید ندانید که بیش از نود درصد زعفران در جهان برای ایران است که صادرات زیادی در این زمینه صورت می گیرد. کشور چین به دلیل مصرف زیادی که در این زمینه دارد بزرگترین مصرف کننده است که سالانه ما مقدار زیادی از زعفران ایران را به چین صادر می کنیم.

زعفران سحرخیز

همانطور که میدانید، هوش انسان تا اندازه زیادی به جنبه های وراثتی و تلاشهای یادگیری خود فرد را دارد، اما استفاده از گیاه زعفران قلمدار این گفته ها را کمی تغیر داده است به طور کلی مواد معدنی در این گیاه وجود دارد که بعد از استفاده مداوم از آن باعث افزایش هوش و ذکاوت فرد می شود و این می تواند برای کودکان در حال رشد بسیار مناسب باشد. همچنین عطر و طعم زعفران سحرخیز به گونه ای است که راحت مصرف شده و قدرت زهن و فکر را افزایش می دهد و در این حالت می تواند برای این افراد بسیار مناسب باشد. استفاده از محصولات غذایی بسته بندی می تواند کیفیت محصول را ثابت نگه داشته و از خواص آن نکاهد بسته بندی زعفران پوشال معمولی به گونه ای است که کیفیت آنها ثابت مانده و خواص آنها کم نمی شود، استفاده از این محصول می تواند ساعت بدن را تنظیم کرده و باعث بهبود وضعیت خواب شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها