بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۳۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸

ساعت ها نشانگر زمان هستند. و همه افراد تا زمانی که زنده اند و زندگی میکنند به این وسیله برای نظم دهی و برنامه ریزی نیاز دارند. ساعت ها انواع مختلفی دارد که برای مصارف مختلف ساخته میشوند. کار کردن در حوزه ساعت مستلزم داشتن اطلاعاتی است که من با حدود 3 سال تجربه میخواهم کمی از تجارب شخصی ام در این زمینه را با شما به اشتراک بگذارم.

ساعت مچی

تنها از صادرات برندهای مختلف ساعت مچی به ایران در پنج ماه اول سال ۹۸، در حدود ۱۵ میلیارد تومان بوده است. علاوه بر سوئیس، کشورهای دیگری مانند ژاپن نیز در زمینه صادرات و واردات ساعت مچی حرف های زیادی برای گفتن دارند و مبلغ واردات ساعت مچی از ژاپن به ایران نیز بیش از ۱۰ میلیارد تومان در سال جاری بوده است. ساعت هوشمند مچی همانند انگشتر هوشمند می تواند با حالتهای مختلف تمام روز فعالیتهای ورزشی شما را بررسی کرده و اطلاعات کامل درباره تمرین شما را ارائه دهد که این داده‌ها شامل ضربان قلب شما، حداکثر اکسیژن مصرفی، مسافت، تعداد قدمها، کالری مصرفی بر اساس میزان فعالیت، ساعت مناسب خواب، مقدار ساعت دویدن، سرعت دویدن و سرعت راه رفتن را برای شما نشان دهد.

ساعت دیواری

یک عنصر تزئینی برای اتاق نشیمن، بی شک ساعت چوبی اداری جدید شیک می تواند باشد و یا در آشپزخانه، دفتر یا اتاق خواب نیز استفاده شود. ساعت دیواری عملکردی کاربردی برای نشان دادن زمان در مکانهای مختلف خانه دارد و در نوع خود همچون ساعت ایستاده یک عنصر تزئینی جذاب است و انتخاب آن به زیبایی این محصول بستگی دارد، بنابراین می توان ساعت وینتاژ یا هر مدل دیگر را برای آشپزخانه یا هر اتاق دیگری انتخاب و استفاده کرد. ساعتهایی وجود دارد که با توجه به طراحی و قطر کم آن مخصوص استفاده در بالای مبلمان است و زیبایی خاصی به محیط می دهد. خرید ساعت نیز به جنس آن بستگی دارد، مدلهای ساخته شده از فلز، پلاستیک اکریلیک یا حتی چوب راش وجود دارد. در اینجا باز هم معیار زیبایی برای انتخاب انواع ساعت چوبی دیواری بسیار کاربرد دارد.

ساعت رومیزی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ساخته شدن انواع ساعتها، دیگر کمتر کسی از ساعت رومیزی طرح قدیمی استفاده می کند. اگر هم کسی از ساعت رومیزی استفاده بکند از طرحهای شیک و مدرن آن استفاده می کند که امروزه طرفداران خاصی میان افراد با سلیقه های خاص دارد. استفاده از ساعتهای رو میزی در شرایط امروزی که تمام مردم وقت و زمان را از روی ساعت مچی و یا تلفن همراه چک می کنند، بسیار خاص و جالب توجه می باشد. ساعتهای رو میزی احساس خوبی به انسان می دهند و از آنها می توان بر روی میز مطالعه، میز کار و انواع مکانهای دیگر استفاده کرد و حس خوبی از آنها دریافت کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها