بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۲۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

شما می‌توانید با انتخاب آگاهانه قدم در مسیری بگذارید که ثروتی افسانه ای را به شما هدیه دهد. حوزه انواع کفش یکی از این مسیر هاست که موفقیت مالی شمارا تضمین می‌کند و ما در این مقاله درباره این موضوع صحبت میکنیم.

کفش ورزشی دخترانه

کفش ورزشی دخترانه شیک دارای سایز بندی استاندارد می باشد به طوری که تمامی قسمتهای منحنی پا در آن فرم اصلی خود را حفظ کرده و انگشتان در وضعیت کاملا راحتی قرار خواهند داشت. به همین دلیل قیمت قیمت کفش ورزشی دخترانه بسیار مناسب است.

جنس چرمی کفش ورزشی دخترانه کمک می کند تا مقاومت بالاتری در برابر فرسایش، پارگی، تغییر شکل و امثال آن داشته باشد.

این مزیتها را مدیون ویژگیهای برتر چرم طبیعی می باشد که موجب شده بهترین ماده اولیه برای تولید انواع کفش محسوب شود.

چرم طبیعی به دلیل اینکه بخشی از بدن یک حیوان زنده بوده است.

در اصطلاح قابلیت تنفس داشته و اجازه می دهد هوا به راحتی داخل کفش گردش داشته باشد که موجب خواهد شد پا از عرق کردن و بروز برخی از بیماریهای قارچی پوست در امان باشد.

کفش چرم مردانه نوین چرم

پا نقش بسیار مهمی در گردش طبیعی خون و همچنین توازن و تعادل در گردش خون داشته و به سلامت قلب و عملکرد بهتر ماهیچه های قلبی و در نهایت سلامت عمومی بدن بسیار کمک می کند.

همانطور که می دانید در تولید این کفشها از چرم طبیعی و اصل حیوانهایی چون گاو، گاومیش و گوساله استفاده می نمایند، لذا از میزان مقاومت و طول عمر بسیار عالی برخوردار می باشند. بنابراین توصیه ما خرید با مقرون به صرفه ترین قیمت کفش چرم مردانه نوین چرم میباشد.

چرم طبیعی به دلیل داشتن منافد تنفسی از پاها در برابر عرق کردن و بوی پا جلوگیری کرده و همچنین به دلیل جنس کاملا طبیعی که دارد مانع از بروز حساسیت یا خارش و التهاب پوستی می گردد.

این چرم از انعطاف پذیری و نرمی بالایی بهره مند بوده لذا از آنها می توان به عنوان نوعی کفش طبی و راحتی نیز استفاده نمود.

همچنین به دلیل تنوع طرح و رنگ بالای تولید شده و شکل و شمایل بسیار شیک و زیبایی که دارند متناسب با هر سلیقه ای می توان این کفش را تهیه نمود.

کفش مردانه ساق کوتاه

در هر کدام از کارخانه ها طبق نظر کارشناسان تولید برای آنها مشخصات خاصی تعیین می گردد که بدون شک همین موارد می توانند کیفیت آنها و قیمت کفش مردانه ساق کوتاه را تحت تاثیر قرار دهند.

از نظر جنس، مدل، نحوه بسته کردن، رنگ، نوع کفی و غیره، کفشها با همدیگر فرق دارند.

همین مواردی که در این قسمت ذکر کردیم می توانند قیمت فروش آنها را تحت تاثیر قرار دهند، لازم است بدانید که هر چه متریال کاربردی در خطوط تولید مرغوب تر باشند قیمت کفشها بالاتر می رود.

برای اینکه خرید کفشها معقول و مناسب باشد باید خریدار اطلاعات دقیقی در مورد آنها داشته باشد و بتواند طبق نیاز خود آنها را تهیه کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها