بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱

همه ی ما دوست داریم کاری را انجام بدهیم تا سرمایه و پولمان به اصطلاح دو برابر شود و با سرمایه گذاری و پس انداز کردن این کار غیر ممکن است من با انجام این کار در زمینه پسته توانستم پولم را دو برابر کنم و حتی چند برابر که در این مقاله به آن می پردازم.

پسته تبریز

پسته دارای فواید زیادی برای بدن می باشد به همین دلیل افراد زیاد خواهان خرید آن هستند ولی شما می توانید قیمت پسته تبریز را در این مقاله بررسی کنید.

این میزان درآمد ارزی تنها 5 میلیون دلار کمتر از درآمد صادرات پسته ایران به کشور عراق در سال 1400 است.

به همین دلیل می توان این کشور را بازار خوبی برای فروش پسته صادراتی ایران دانست که به عنوان یک بازار هدف امکان صادرات این محصول در سالهای آینده را برای افراد فعال در عرصه صادرات پسته ایرات فراهم خواهد کرد.

این در حالی است که بسیاری از صادرکنندگان محترم بیشتر تمرکز خود را برای صادرات بر سایر کشورهای دنیا گذاشته اند، برای مثال به دنبال صادرات این محصول به کشور ترکیه هستند.

پسته جامبو

پسته دارای فواید زیادی برای بدن می باشد به همین دلیل افراد زیاد خواهان خرید آن هستند ولی شما می توانید قیمت پسته جامبو را در این مقاله بررسی کنید.

پسته یکی از مهم ترین خکشبار شناخته شده در دنیا است که خاستگاه اصلی آن کشور ایران می باشد و برای همین است که بسیاری از کشورهای دنیا خواهان خرید پسته از کشور ما هستند.

با این وجود و بنا به دلایل متعدد تولید پسته در کشور در چند سال گذشته دستخوش تغییراتی بوده است و این امر باعث شده است که ایران بخشی از سهم خود از بازارهای جهانی را از دست بدهد.

عوامل متعددی وجود دارد که ممکن است هر ساله بر تولید پسته کشور تاثیر بگذارد که از جمله آنها آفت زدگی محصولات می باشد و با این وجود گفته می شود که تغییرات اقلیمی نیز تاثیر بسیار زیادی بر میزان تولید این محصول ارزشمند در کشور داشته است.

پسته بادامی خام

پسته دارای فواید زیادی برای بدن می باشد به همین دلیل افراد زیاد خواهان خرید آن هستند ولی شما می توانید قیمت پسته بادامی خام را در این مقاله بررسی کنید.

به طور حتم نمی توان به طور دقیق به محاسبه مجموع تولیدات استان های جنوبی در حوزه تولید پسته بادامی پرداخت و بخش مهمی از آماری که در اختیار ما قرار می گیرد به طور تقریبی به تولید این محصول در استانهای کشور اشاره دارد.

با این وجود به طور حتم بزرگ ترین تولید کننده پسته بادامی در کشور در طول چند دهه گذشته استان های جنوب کشور بوده است و برای همین است که هر ساله بالاترین حجم و وزن تولید و فروش پسته بادامی را در کشور دارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها