بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۲۳۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

اگر مانند من به زندگی اطرافیان خود دقت کنید و علت اینکه به ثروت نرسیده اند را کشف کنید خواهید توانست راه هایی که به شکست می خورند را شناسایی کنید و از چرخه ی روزگار درس بگیرید چرا که با ایده هایی که شما را به ثروت می رسانند عجیب و غریب نبوده و به راحتی می توانید با انتخاب درست خوشبختی را به زندگی خود هدیه دهید.

روغن دنبه گوسفندی

حتماً می دانید که انواع مختلفی از روغنهای دنبه از جمله روغن گوسفندی، گاوی و روغن دنبه وجود دارد که هر یک خواص خاص خود را دارند و در هر فروشگاه قیمت روغن دنبه گوسفندی متفاوت است همانطور که اشاره شد روغن دنبه گوسفندی فواید بسیاری برای بدن دارد.

این محصول حاوی ویتامینهای مختلف محلول در چربی از جمله ویتامین آ و همچنین اسید چرب امگا 3 است.

از ویژگیهای خاص روغن دنبه گوسفندی کمک به حذف کلسترول اضافی موجود در بدن به خصوص برای افرادی است که فعالیت مداوم یا ورزش انجام می دهند.

همچنین مصرف مداوم روغن دنبه گوسفندی موجب درخشش مو‌ها و رشد و تقویت آنها می شود؛ حتی استعمال خارجی روغن دنبه روی موها، وزی و خشکی آن را از بین می برد.

از خواص بی نظیر دیگر روغن گوسفندی برای سلامت پوست، نقش آب رسانی به پوست و کاهش خشکی آن است.

روغن زیتون فرابکر رودبار

انواع روغن در بردارنده خواص بسیار فراوان می باشند خواص روغن زیتون اصل برای مو یکی از خواص بسیار مفید روغن زیتون است که بسیار مطرح می باشد و قیمت روغن زیتون فرابکر رودبار در هر فروشگاهی متفاوت است.

پوست و مو دو مقوله بسیار مهم در امر زیبایی هستند که مورد توجه متخصصان علم نوین و علاقمندان به طب سنتی قرار می گیرد .

همواره جهت سلامت این دوعضو از بدن محصولات مختلفی جهت استفاده پیشنهاد می گردد.

امروزه و با پیشرفت علم و تکنولوژی انواع ماسک و سرمهای مو تولید و روانه بازارهای هدف شده اند .

برای شفافیت و براق بودن مو و همچنین جلوگیری از بروز انواع شوره و موخوره و درمان بیماریهای مو تولید شده‌اند این مواد دربردارنده هزینه بسیار می باشند .

به نحوی که ممکن است بسیاری از افراد نتوانند این هزینه ها را پرداخت نمایند اما در کنار انواع مواد ساخته شده برای پوست و مو محصولات طبیعی هستند .

می‌توان از آنها در جهت تقویت و درمان بسیاری از بیماریهای پوستی و مو کمک گرفت.

روغن ارده کنجد ارگانیک

خرید از سایتها و مراکز معتبر منجر می شود روغن ارده کنجد ارگانیک اصل را با نازلترین قیمت خریداری نمایید و البته قیمت روغن ارده کنجد ارگانیک در فروشگاه ها متفاوت است و روش خرید از مراکز خرید آنلاین مانند این مرکز، بسیار مرقوم به صرفه می باشد و می توان از خرید آنلاین و اینترنتی اقدام به خرید کرد که بسیار مناسب بوده و مزایای زیادی برای خریدار دارد.

متاسفانه امروزه توزیع روغن ارده کنجد ارگانیک تقلبی در بازار به وفور یافت می شود که از کیفیت پایینی برخوردار هستند و نه تنها دارای خواص برای سلامتی نمی باشند بلکه به سلامت انسان آسیب می رسانند.

پس برای خرید این روغن خوراکی مفید کیفیت آن بسیار مهم می باشد.

شما می توانید از همین سایت سفارش خود را ثبت نمایید و محصول انتخابی خود را با بهترین قیمت از ما بخرید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها