بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۵

وقتی به دنبال راهی برای ثروت باشی، به کسب و کارهای مختلفی می اندیشی و به هر چیزی فکر می کنی. من هم مثل خیلی های دیگر به دنبال کسب و کار و ثروتمند شدن بود. در ناامیدی کامل بود و راهی نمی یافتم تا اینکه با انواع عسل و راه های عالی برای ثروتمند شدن آشنا شدم. در ادامه با من همراه باشید تا ثروت را تجربه کنید.

عسل آویشن کوهی

عسلهایی که به صورت طبیعی تولید می شوند از ارزش درمانی و غذایی بسیار بالایی برخوردار هستند.

خوشبختانه کشور ایران به خاطر داشتن زمینهای گسترده و همچنین مناطق کوهستانی و دشتهای فراوان یکی از بهترین مراکز برای تولید انواع عسل طبیعی می باشد. قیمت عسل آویشن کوهی مانند دیگر محصولات تولید شده در کشور با توجه به نوسانات بازار تغییر می‌کند.

از همین رو زنبورداران نیز مانند دیگر تولیدکنندگان سعی می کنند تا محصول تولید شده توسط خود را به قیمت روز به فروش برسانند تا دچار ضرر و زیان نشوند و بتوانند کار خود را ادامه دهند.

عسل طبیعی

از محبوب ترین مواد غذایی که توسط حشرات تولید می شود عسل طبیعی است و آن چه که عامل محبوبیت و شهرت عسل است تنها طعم شیرین و منحصر به فرد آن نیست بلکه خواصی و قیمت عسل طبیعی است که در طی سالها از عسل شناخته شده است.

مواد غذایی وقتی جنبه درمانی نیز داشته باشند بیشتر مصرف می شوند و روز به روز بر افراد مصرف کننده آن افزوده می شود.

زیرا که هر فردی از خوردن مواد غذایی که سبب تقویت جسم می شود و از ابتلا به بیماریهای مختلف جلوگیری می کند استقبال می نماید.

در مورد عسل باید گفت که این ماده غذایی غلیظ، شیرین و مقوی در صدر قرار دارد که هر فردی بدون در نظر گرفتن سن و جنسیت می تواند روزانه از این ماده غذایی خاص استفاده کند و انرژی لازم برای یک روز را در اختیار دارد.

عسل طبیعی چهل گیاه

عسل چهل گیاه عسل بهاره است و تولید آن در مناطق محدودی از کشور انجام می گیرد و قیمت عسل طبیعی چهل گیاه مناسب است زیرا که کمتر دشت و صحرایی وجود دارد که تنوع مورد نیاز برای تولید این نوع عسل را داشته باشد.

آن چه که تعیین کننده نوع عسل است بررسی پوشش گیاهی منطقه است که نشان می دهد درصد بالای گیاهان از چه نوعی هستند و این تعیین کننده نوع عسل می باشد.

عسل چهل گیاه به دلیل تهیه شدن از شهد گیاهان مختلف یکی از مفیدترین و محبوب ترین عسلهایی است که در بازار عرضه می شود و در دسترس مشتریان در این حوزه قرار می گیرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها