بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۲۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷

عادات خوب، پایه‌ و اساسی برای بنایِ ثروت هستند. به همین دلیل من نیز تصمیم گرفتم رفتارها و عادت های بدی که در شغل قبلی خود داشتم و منجر به شکستم شد کنار بگذارم و کسب و کار جدیدم را در حوزه ی کشمش آغاز کنم.

کشمش پلویی طلایی

شاید برایتان تعجب آور باشد که بدانید یکی از خوراکیهایی که از خواص بی نظیر و فراوان بهره مند است و از آن برای پخت و پز در غذا استفاده می کنند کشمش پلویی طلایی می باشد که شما آن را می توانید با قیمت کشمش پلویی طلایی را به صورت عمده تهیه نمایید و از مزایای بی نظیر آن استفاده کنید که در ادامه اطلاعات بیشتری در این زمینه خدمتتان ارائه خواهیم کرد تا بتوانید محصولی را خریداری کنید .

دارای بالاترین درجه از کیفیت و مرغوبیت و عاری از هرگونه آلودگی باشید که مصرف آن باعث ارتقای سلامت شما و خانواده محترمان شود. از دیر باز تا به امروز مردمان برای این که بتوانند میوه ها را برای مدت طولانی از آن استفاده کنند آن را به صورت خشک در می آوردند که از می توان به میوه هایی نظیر زرد آلو، هلو، آلو، انجیر و بسیاری دیگری از میوه ها اشاره کرد.

کشمش تیزابی بی دانه

از دیگر محصولات کشمش که در کشور می توان یافت که از کیفیت بالا یافت که قیمت کشمش تیزابی بی دانه مناسب نیز می باشد و تولید آن نیز به بهترین نحو ممکن انجام می شود کشمش تیزابی می باشد. کشمش یکی از بهترین غذاها و میان وعده هایی است که همه ی افراد از پیر تا جوان از کودک تا میانسال می توانند از آن استفاده کنند و از فواید آن بهره کافی را ببرند.

یکی دیگری از انواع کشمش که دارای چنین خواصی می باشد کشمش تیزابی بی دانه است که همه خواصی که در بالا و در ادامه به آن خواهیم پرداخت از معجزات این محصول سالم و مفید و ارزشمند می باشد.

کشمش تیزابی ملکان

کشمش تیزابی یکی از خشکبار بسیار معروف و خوشمزه کشور ما می باشد که علاوه بر طعم بی نظیر خود از خواص درمانی و مواد معدنی غنی برخوردار می باشد و قیمت کشمش تیزابی ملکان نیز ارزان می باشد.

از همین رو خرید کشمش تیزابی ملکان ممتاز و باکیفیت با قیمت ارزان هدف مشتریان زیادی می باشد که با این وجود تولید کنندگان سعی می کنند ترتیب معاملا عمده آنها را بدهند تا افراد راحت تر بتوانند آنها را خریداری کنند.

در استان همدان شهرستان ملکان باغات وسیع انگور موجب شده شرایط برای تولید انواع کشمش فراهم آید و باید بگوییم که این محصولات با توجه به عوامل متعدد چون روش تولید در نمونه های مختلفی قرار می گیرند.

که در این بخش قصد داریم در مورد کشمش تیزابی صحبت کنیم که مورد توجه بازارهای داخلی و خارجی قرار می گیرند و می توان آنها را در زمره محصولات صادراتی دسته بندی کرد


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها