بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۵۵

بعد از آشنا شدن با یک حوزه سودمند از جمله انواع برنج آرزوهایم برای افزایش درآمد محقق شد. تلاش های مستمر و حرکت در مسیر صحیح، همچنین بهره مندی از تجربیات افراد موفق در این زمینه کمک شایانی به من کرد. در ادامه قصد دارم تا شما را نیز با این محصول شگفت انگیز بیشتر آشنا کنم، تا پایان مقاله همراه من باشید.

برنج فجر هایلی

می توان گفت شبیه ترین برنج ایرانی به برنجهای هندی، برنج فجر هایلی می باشد چرا که قد کشیدن آن بسیار عالی بوده و دانه های 8 میلی متری آن پس از پخت تا یک سانتی متر قد می کشند.

درباره قیمت برنج فجر هایلی از ما بیشتر بخوانید، شایعه ای که پیرامون برنج فجر گاهی باعث تردید خریداران می شود ترا ریخته بودن این نوع برنج می باشد.

برای آشنایی شما با این واژه باید عنوان کنیم که به طور کلی به موجودی ترا ریخته گفته می شود که حاوی بخشهایی از ژنوم دیگر موجودات باشد.

البته در حالت طبیعی نیز این دو موجود به هیچ عنوان امکان باروری و به وجود آوردن موجود جدیدی را نداشته باشند.

برای مثال وجود ژنوم تولید انسولین درون یک باکتری این تک سلولی را به یک موجود ترا ریخته تبدیل می کند.

برنج استخوانی ندا آذوقه

خواص بالا و مزیتهای درمانی بسیار زیاد برنج استخوانی ندا آذوقه موجب شده تا میزان مصرف این محصول افزایش پیدا کند، قیمت این کالا در کنار کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه است و همه افراد می توانند این مدل برنج را تهیه کنند.

این محصول دارای رنگ سفیدی است و طبخ آن به راحتی انجام می شود، از این کالا می توان برای تهیه و پخت انواع پلو استفاده کرد و مصرف آن نقش مهمی در درمان بیماریهای مختلف خواهد داشت.

برنج استخوانی ندا دارای میزان پروتئین و فیبر بسیار زیادی است و مصرف آن از بروز بیماریهای قلبی جلوگیری می کند و مانع از سکته های قلبی در افراد مختلف خواهد شد.

این نوع برنج دارای مشخصه های مختلفی است که از این موارد می توان به مستحکم بودن آن اشاره کرد، برنج استخوانی به دلیل استحکام بالا در برابر شکستن شدن مقاومت بسیار عالی را از خود نشان می دهد و از قد بلندی برخوردار است.

برنج طارم محلی شمال

این محصول پخت بسیار راحتی دارد و همه افراد می توانند از آن برای تهیه مواد غذایی مختلفی استفاده کنند، برنج طارم محلی شمال به دلیل کشیده بودن آن شفته نمی شود و در سریع ترین زمان ممکن پخته خواهد شد.

در کشت این محصول از کودهای شیمیایی بسیار کمی استفاده می شود و تمامی مراحل کشت و برداشت آن به صورت کاملا طبیعی انجام می گردد، این امر موجب گشته تا این نوع برنج به یک ماده غذایی ارگانیک مبدل شود.

ری کردن برنج یکی از اصلی ترین شاخصهایی است که افراد در زمان پخت این محصول به آن توجه می کنند، برنج طارم میزان ری بسیار زیادی دارد و بعد از پخت نیز قد می کشد.

نوع خاک شالیزار و مدت زمان تابش نور خورشید در ری کردن این نوع برنج تاثیر بسزایی دارند و به همین دلیل همواره تلاش می شود تا برای کشت این محصول از مناسب ترین و بهترین خاک استفاده شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها