بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۲۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷

همیشه برای فروش بیشتر باید آموزش های فروش و سود بیشتر در آن حوزه را بروز کنیم تا بتوانیم بیشترین بهره وری را داشته باشیم من نیز با بروز کردن اطلاعات فروش پارچه توانستم در این صنعت سود بسیاری بدست آورم چرا که با مشتریانی ارتباط گرفتم که سفارش را یه صورت عمده ثبت می کردند و این باعث سود هرچه بیشتر من شد.

پارچه نخی ترک

هر چقدر بتوانید محصولات و پارچه نخی ترک یا الیاف را با کم ترین میزان واسطه به دست بیاورید، مسلما قیمت منطقی تری را برای آن پرداخت خواهید کرد.

پارچه های ترکی به دلیل کیفیت و دوام عالی، طرح های زیبا و رنگ های زنده، بافت بی نظیر و توجه سازندگان برای رسیدن به استاندارد های تعیین شده همیشه با اقبال خوبی مواجه بوده اند و در سرتاسر دنیا خواهان بسیار زیادی دارند.

علاوه بر این در خصوص پارچه های نخی به این دلیل که نوع بافتشان برای فصل تابستان مناسب است و جریان هوا را از خود عبور می دهند، بهترین انتخاب برای در امان ماندن از گرما هستند.

برای تشخیص پارچه ی نخی از سایر جنس های نایلون یا مواد، باید کمی ریز بین باشید چون معمولا با لمس کردن خیلی متوجه تفاوت آن نخواهید شد.

پارچه های نخی معمولا به براقیّت جنس پلی استر نیستند و در صورت مجاورت با شعله ی کوچکی از آتش جمع نمی شوند، بلکه بصورت پودر شده می ریزند و دود سفید رنگ با بوی سوختن چوب یا کاغذ ایجاد می کند.

پارچه کرپ مازراتی

این روزها از پارچه کرپ مازراتی ترک علاوه بر مانتو، در دوخت کت و شلوار مجلسی هم به کار می برند، نوع ضخیم این پارچه، ایستادگی بسیار خوبی دارد و کت وشلوار دوخته شده با این پارچه بسیار خاص و شکیل می باشد.

علاوه بر کت و شلوار مجلسی، در دوخت مانتو اداری هم از این نوع پارچه استفاده می کنند چرا که علاوه بر ایستادگی خوبی که دارد، در تمام رنگ ها موجود می باشد و برای استفاده در محل کار و اداره بسیار مناسب است.

ممکن است برای دوخت لباسی که در نظر دارید به دنبال خرید پارچه باشید و ندانید که قیمت یک متر پارچه کرپ مازراتی چند است، در این سایت انواع پارچه ها با کیفیت بالا به فروش می رسد و شما می توانید قیمت ها را ببینید، مقایسه کنید و پارچه مورد نظر خود را سفارش دهید.

عوامل بسیار زیادی وجود دارد که روی قیمت پارچه کرپ مازراتی تاثیر می گذارد که خرید آن به صورت طاقه یکی از آن عوامل می باشد.

پارچه داکرون عمده

یکی از نکاتی که باید برای خرید پارچه داکرون عمده به آن توجه کنیم اصل بودن پارچه می ‌باشد که باید با متخصصین پارچه بر سر این ‌موضوع صحبت کنید.

پارچه های داکرون علاوه ‌بر پوشش، جنبه های زیبایی و تزیینی نیز دارد و چون از پلی استر ویسکوز با کیفیت بسیار بالا ساخته‌ شده است و در طرحهای متنوع و ساده و طرح‌ دار ارائه می‌ شود.

پارچه داکرون یک نوع الیاف مصنوعی است که از پنبه و الیاف طبیعی برای از بین بردن خواص منفی آن استفاده ‌شده است و به ‌همین دلیل برای فصول گرم و به‌ ویژه بهار و تابستان بسیار مناسب می باشد.

امروزهپارچه داکرون بنفشعلاوه‌ بر این‌که سبک و خنک است چین ‌و چروک بر روی آن ایجاد نخواهد شد و در مصارف مختلف می ‌توانید از این پارچه استفاده کنید و دیگر ویژگیهای این پارچه استحکام و کشش بسیار خوب است و همچنین این پارچه در برابر گرما بسیار مقاوم است و استحکام بالایی دارد.

برچسب ها: تدبير24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها