بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۴

شما لیاقت این را دارید که پولدار شوید و به رویاهای خود برسید پس هیچگاه به چیزی کمتر از این رضایت ندهید. خیلی از افراد موفق راز پولدار شدن را سخت کوشی می دانند. اگر دوست دارید به جایی برسید که در چند سال آینده پول زیادی داشته باشید الان زمانی است که باید سخت کار کنید تا بتوانید تمام ریزه کاریهای کار خود را یاد بگیرید. من با فعالیت در حوزه انواع پارچه و تلاش مستمر همچنین سخت کوشی سود زیادی را کسب نمودم، در ادامه همراه من باشید تا در مورد این منسوجات پر سود بیشتر بدانید.

پارچه تریکو کشی

پارچه های تریکو بصورت کلی به دو روش تولید می شود: بصورت تاربافت و پود بافت و با این دو نوع بافت انواع و اقسام پارچه تریکو کشی را می توان تولید وتهیه کرد.

این نوع پارچه ها بسیار سبک وزن بوده، بدن در آن بسیار راحت است و براحتی چروک نمی شود ونیاز به مراقبت خاصی ندارد، این ویژگی های مثبت باعث شده است که پارچه های تریکو بسیار محبوب و پرطرفدار باشد.

پارچه های تریکو دارای تنوع بالایی است و به نسبت کاربرد الیاف مصنوعی و طبیعی در آن جنس آن نیز دستخوش تغییر قرار می گیرد.

از بین دو نخ ذکر شده، نخ سوپر از کیفیت بالاتری برخوردار است نسبت به نخ اُپن بنابراین پارچه های تریکو یکرو که از نخ سوپر تهیه می شوند قطعا کیفیت بالاتری دارند.

پارچه بابوس دونخ

اگرچه این نوع پارچه بابوس دونخ سراسر خوبی و نیکی است اما هیچ گلی بی خار نیست و این کالا نیز دو عیب دارد.

اولین آن چروک پذیری نسبی آن می باشد که ویژگی تمام پارچه های نخی می باشد و مورد دوم نخ نما شدن آن پس از مدتی استفاده از آن می باشد.

پارچه های پنبه ای یا همان نخی به دلیل وجود منافذ ریز در کُنه خود امکان تنفس را به بدن می دهند و رمز محبوبیت و خنکی آنها در هرم داغ تابستان وجود همین حفراتی است که ما بین الیاف آن وجود دارند.

همچنین نسبت به دیگر پارچه های پلاستیکی عرق را دیرتر در خود حفظ می کنند و در نتیجه بوی بدی نمی گیرند و شستشو و لکه گیری از پارچه های آنها نیز راحت تر است.

با یک جمع و تفریق ساده می توان فهمید که داشتن دو عیب در مقابل حداقل پنج حسن معادله و معامله نهایی را به نفع مشتری تمام می کند بنابراین استفاده از این پارچه به نخریدن آن می چربد.

پارچه ساتن نخ

لازم به ذکر است تراکم پارچه ساتن نخ در هر 1 سانتی متر مربع است فرآیند مرسریزاسیون به این پارچه صاف استحکام و درخشندگی می بخشد راه راه این یک نوع ژاکارد ساتن است.

به عنوان آستر برای کت استفاده می شود کرپ می تواند از ابریشم طبیعی یا مصنوعی در تار و ابریشم کرپ پیچ خورده در پود تشکیل شده باشد.

بیشتر شبیه ساتن با قسمت جلویی براق و سمت مات و دانه ای در سمت اشتباه است از آن پرده های تئاتر، رومیزی، دستمال سفره، لباس های راحتی و جشن و بلوز دوخته می شود.

زمانی که پارچه ورزیده تر می شود برای رنگرزی مناسب تر می شود، تنها 40 سال بعد، در سال 1890، یک بافنده به این ایده رسید.

ساتن مظهر ثروت، تجمل و اشرافیت در آن قرون بود اگرچه در آن زمان در ایتالیا سعی می کردند بوم را با قلاب بافی بسازند، اما چنین روند طولانی و پر زحمت کمکی به محبوبیت ساتن نکرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها